• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    Happiest skrev 2010-10-25 22:05:30 följande:
    Jag är inte alls insatt men ska inte rosenroten hjälpa till med ägglossningen eller varför är det man äter det egentligen?
    Jo det är riktigt... å jag har fått mycket starkare utslag när jag ätit rosenrot.. men min cykel blir längre och längre.. från att ha varit exakt 28 dagar  är jag nu på dag 22 utan äl ännu. TRÅK!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2010-10-26 09:26:32 följande:
    Jo det är riktigt... å jag har fått mycket starkare utslag när jag ätit rosenrot.. men min cykel blir längre och längre.. från att ha varit exakt 28 dagar  är jag nu på dag 22 utan äl ännu. TRÅK!
    Gaaaah, då kanske jag oxå får en längre cyklel den här månaden med... =/ Förra månaden blev ju 32 dagar istället för 28 dagar. Uj, uj... Förvånad
  • Happiest
    MCT79 skrev 2010-10-26 09:26:32 följande:
    Men ojdå, fy vad trist. Min mens kom idag så nu ska jag också prova rosenrot. Tänkte att det är värt att testa i alla fall... men längre cykel vill man ju inte ha...
  • MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-26 09:00:09 följande:
    Kikar in och säger hej! Hur mår ni tjejer?
    Hej!

ja mår okej.. v'ntar på äl ännu... hade staaarkt utslag tis,ons tors förra veckan och tänkte nuuuu.. men icke...

I morse skippade jag rosenroten.... ifall det var mitt utslag... förvirrad!
  • FruW

Hej flickor!

Ang rosenrot - jag har inte upptäckt ngra förändringar på min cykel när jag åt det,,, men kan ju va olika kanske! Finns massor av tråda här på fl om just RR, kanske ställa frågan där för ett bättre svar?

Är det ngn som har sett vår bim-lista på sistone? I så fall - flytta gärna fram den, så vi vet vem som är näst på tur, för lite extra tumhållning!

Måste säga att det är med att inte testa med äl-stickor är en liten utmaning.. Gah!

• Pancakes
    MCT79 skrev 2010-10-26 15:23:37 följande:
    Hej!

ja mår okej.. v'ntar på äl ännu... hade staaarkt utslag tis,ons tors förra veckan och tänkte nuuuu.. men icke...

I morse skippade jag rosenroten.... ifall det var mitt utslag... förvirrad!
    Men var det inte ÄL om du hade starkt utslag då? Eller kändes det fel typ?
  • Pancakes
    FruW skrev 2010-10-26 20:59:54 följande:
    Måste säga att det är med att inte testa med äl-stickor är en liten utmaning.. Gah!
    Ja, jag förstår det! Har du några "känningar" ändå? Jag verkar inte ha särskilt lätt att bli gravid men blev det ändå förra gången av att ha sex två dagar i rad ungefär när jag trodde ÄL var. Kan ju varit slumpen men det visar ju att det funkar att inte köra med ÄL-test i alla fall. Hoppas du mår bra annars? Kram
  • SoMa72

Nu blir jag förvirrad, ska jag äta eller INTE äta Rosenrot? Jag testar väl den här månaden också, men om mensen krånglar igen, då blir det inget mer...  Obestämd 

Äter ni övriga Folsyra btw?

• MCT79
    Pancakes skrev 2010-10-27 08:34:35 följande:
    Men var det inte ÄL om du hade starkt utslag då? Eller kändes det fel typ?
    Fast dom var aldrig lika starka... nääära... men aldrig riktigt lika. Bara vänta och se.. jag har slutat med rosenroten nu IFALL det var ÄL förra veckan... i förrgår hade jag GRÄSLIGT ont över äggstockarna dock...

Vi har inte myst så mycket så jag misstänker att  vi bommat... har ingen aning om bim nu... haha... LOST!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2010-10-27 10:13:43 följande:
    Nu blir jag förvirrad, ska jag äta eller INTE äta Rosenrot? Jag testar väl den här månaden också, men om mensen krånglar igen, då blir det inget mer...  Obestämd 

Äter ni övriga Folsyra btw?
    Det kan du nog bara avgöra själv.. skippar nog nästa månad för att se om min cykel blir mer normal...

Folsyra äter jag... har gjort sen januari. =)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3