Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Vilken dos har du fått ordinerat Mimmi?
Vilken dos har du fått ordinerat Mimmi?
Ok.. Hur kommer det sig?
Oj, fick också så efter Viggo, åkte till akuten för det var på helgen och fick två olika sorters antibiotika! Sök, ju snabbare du får hjälp desto snabbare kan du bli gravid igen :)
Just feberdelen kommer jag inte ihåg, men hade äckliga flytningar och ont.. Hon har säkert rätt, var bara observant på din kropp :(
Det skulle vara en glad smiley efter mitt inlägg, inte en ledsen :)
Det gör du rätt i, hoppas det går över av sig själv!
Åh, mimmi, vilka tummar jag håller för dig!!!! Jag mår fysiskt ok, men svävar runt i en ångest/jag-kan-inte-tro-det värld.. Ingen vill göra vul innan den 10/4 och jag håller på att dö!
Då 7+4, nu 6+1, känns ju som det är hur lång tid som helst kvar!
Hoppas du inte mår alltför dåligt av behandlingen! Hur länge skulle du behandla innan det är dags?
Nej, det finns ju inte det... Min vanliga gyn som jag tror gärna hade gjort det har semester till den 10:e och sjukhuset är ju som alla vet hjärtlösa så där får man inte om inget är fel! :( får försöka tänka på det, hoppas bara det finns ett pickande där inne!
Haha :) är det så bestämda tider med sprayen? Eller bara nervös?
Försöker tänka så, men det är lite svårt... Känns lite bättre iaf för varje dag som går då jag inte blöder!
Oj, spännande, pixerpie! Så avis jag blir på ditt vul, men får försöka stå ut.. Finns ingen alls som kan/vill/eller som tar emot nya patienter, har ringt hela Skåne runt! Grattis till din graviditet förresten! Håller stenhårda tummar för oss :)
Mimmi: jaha :) ska du gå upp kl 06 varje dag nu då? Hur länge ska du spraya?