sugarrush skrev 2010-12-01 10:26:35 följande:
Oj, vad hemskt. Stackars dig som fick ett så sent missfall!
Hittade de orsaken till att hon dog, finns det något man kan göra för att undvika det nästa gång? Usch, det måste ha varit fruktansvärt att gå igenom... *krama om*
Förstår att det måste kännas jättelänge att vänta.. har ni sökt någon hjälp?
Visst är det jobbigt men man tar nya tag, det var jättejobbigt första tiden och jag trodde verkligen inte jag skulle överleva det. Jag blev väldigt febrig när jag var gravid , hade 41-42 grader i kroppen under en vecka och den värmen klarade hon inte av. Jag gick igenom en blindtarmsoperation under graviditeten och blev infekterad och det var en av orsakerna tyvärr:( (läkarn här i Syrien hade GLÖMT att sprita grejjerna han använde under operation, jag gick igenom en massa faktist då jag stanna i sjukhus en månad här i syrien och jag blev också infekterad (i urinblåsan) av deras toaletter som var fulla av bakterier (sjukaste tiden i mitt liv faktist) och ungefär en månad senare kom mamma från Syrien och hämtade ner mig till Sverige och där stannade jag i sjukhus ytterligare en vecka i Akademiska sjukhuset. Och dom berättade redan tidigt att mitt lilla liv (Elina) inte skulle klara av medicinerna heller:(.
Ja en lite hemsk händelse, men jag mår mycket bättre nu, tack gumman *kram*
Jo, nu har vi sökt hjälp hos en doktor och han kollar just nu min ägglossning dom här 2 månaderna<3 tack för frågan gumman

MCT79 skrev 2010-12-01 09:18:58 följande:
Vi har försökt precis över 1 år nu... hade ett utomkvedshavandeskap i januari i år... sen två mf i v. 5 augusti och september.
SUCKS! Men för varje månad det skiter sig kommer vi närmare att lyckas...
Men gumman lilla :( Jag förstår att det är jobbigt, men vi klarar av det , visst är vi starka :D
Har du tagit någon hjälp ? Håller tummarna för en decembergraviditet!!
STOORA grattis Jania