• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Med två små
    sugarrush skrev 2010-11-25 14:51:32 följande:
    Tack Muffe.
    Nu har jag beställt progesteron-kräm också. Jag är verkligen tok-deperat, och skulle förmodligen hugga av mig ena foten om jag fick ett garantibevis på att det skulle ge ett friskt barn om nio månader....

Hmm, sån kanske jag också skulle behöva. Skulle ju kunna vara orsaken till mina missfall som skett tidigt och på ungefär samma gång. Å andra sidan kan det ju precis lika gärna ha varit fel på embryona men om nu extra progesteron inte skadar kanske det är ett alternativ.

Var hittade du det på nätet?

• Atti

God morgon tjejer.

Denna morgon.... hade inte ens gått upp ur sängen så började jag blöda näsblod, och det var inte lite heller. Jag har bara blött en gång i mitt liv tidigare! Nått konstigt är det.

Men men inte kunde jag låta bli att testa heller... vad tror niGlad Bim -2 eller -3

Stolt mamma till Lucas och Alexander
  • sugarrush
    Atti skrev 2010-11-26 08:10:39 följande:

God morgon tjejer.

Denna morgon.... hade inte ens gått upp ur sängen så började jag blöda näsblod, och det var inte lite heller. Jag har bara blött en gång i mitt liv tidigare! Nått konstigt är det.

Men men inte kunde jag låta bli att testa heller... vad tror niGlad Bim -2 eller -3

Åh GRATTIS!!!!!! Wow! Underbart!
  • miraclee

God morgon tjejer.

Det ser ju kanon ut! Hoppas på bra stegring dagarna som kommer och att de går hela vägen! :)
  • Pancakes

Atti, jag blödde näsblod helt oväntat på jobbet ett par dagar innan jag plussade och jag gör aldrig det annars.... Glad

• Atti

Jaha, där ser man.... konstiga saker sker med kroppen.

Det enda är att jag har känt mig lite lätt yr de senaste två dagarna men annars inga grav symptom alls. Jag känner mig inte så  exhalterad som man kanske borde. Kommer nog inte kunna slappna av förrän vi varit på RUL, eftesom jag fick mf i v.14

• Pancakes
    Atti skrev 2010-11-26 09:30:47 följande:
    Jaha, där ser man.... konstiga saker sker med kroppen.

Det enda är att jag har känt mig lite lätt yr de senaste två dagarna men annars inga grav symptom alls. Jag känner mig inte så  exhalterad som man kanske borde. Kommer nog inte kunna slappna av förrän vi varit på RUL, eftesom jag fick mf i v.14
    Jag förstår dig så väl. Svårt att glädjas är det verkligen. Men var glad över att du har utslag på testet, det är ju så det måste börja liksom :)

Fick du mf i vecka 14 trots att du hade sett att den levde innan eller var det ett MA och att den dött tidigare?
  • Atti

Var på vul i 6+3 och då slog hjärtat. men sen började jag blöda pyttelite i v 13 och åkte in till akuten  konstaterades ma eller mf och då var jag  i v14, men det hade förmodligen tillbakabildats tidigar.... vet inte, för han såg inget foster. skrapades samma natt som det konstaterades.

• rontgensyrran

God morgon tjejer.

SOLKLART PLUSS!!!! Stort grattis! Passar på att blåsa in med graviditsbaciller över tråden. Är idag v 35 (34+0
  • Atti

TackSkrattande

Nu bär det iväg till GBG så jag kommer förmodligen inte att kunna testa på ett par dagar för att se att det blir starkare.... men det är ju inte jag kan påverka ändå.

Ha en härlig helg allihop.

Massor av kramar till er alla.Hjärta
    Tack för att ni finns

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3