• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes
    SoMa72 skrev 2011-03-21 15:52:56 följande:
    Ja, nu får de banne mig hitta felet och åtgärda det pronto!
    Jo Pancakes, det var såklart missfall jag menade, utredning på gång...

Kram
    Skönt att du får hjälp! Beklagar verkligen, fy sjutton vad tungt det måste kännas! Stor kram!
  • SoMa72

Tack gumman! Ja, det är rätt pissigt just nu... Men det finns alltid de som har det värre.

Kramar

• MissT

Idag sätter jag igång med proveran så förhoppningsvis kommer jag också ha ett BIM-datum inom en snar framtid. Är inne på dag 96 nu utan mens och jag trodde aldrig att man kunde längta så efter att den ska dyka upp.
    Hoppas innerligt på att provera och pergo kommer att funka på mig så att vi snart får en chans att försöka.

Önskar er alla en riktig toppendag! Snart är det vår tur att lyckas Glad
    Ta hand om er {#emotions_dlg.flower}

• SoMa72

MissT, håller tummarna för dig!! Nu kommer det att gå bra ska du se...
    Kram

• MissT
    SoMa72 skrev 2011-03-23 10:55:28 följande:
    MissT, håller tummarna för dig!! Nu kommer det att gå bra ska du se...
    Kram
    Tack detsamma
    Håller tummarna för att du får bra och snabb hjälp.
    Hoppas att nästa graviditet kommer snabbt och går vägen för dig.
    Kram
  • Bellas7

Ush i dag är jag deprimerad, tog test i morse och var neg. Jag vet att det inte tog sig denna månad fast jag hade fyra ägg Ush jag är så trött på detta... :(

• FruW

Skickar en stor styrkekram till alla fina starka tjejer i tråden! Vi kommer klara detta, vi kommer få våra små!!!

Ngn som har lite funderingar som svar på frågan jag ställde för några dagar sedan?

• MCT79
    MissT skrev 2011-03-23 10:47:49 följande:
    Idag sätter jag igång med proveran så förhoppningsvis kommer jag också ha ett BIM-datum inom en snar framtid. Är inne på dag 96 nu utan mens och jag trodde aldrig att man kunde längta så efter att den ska dyka upp.
    Hoppas innerligt på att provera och pergo kommer att funka på mig så att vi snart får en chans att försöka.

Önskar er alla en riktig toppendag! Snart är det vår tur att lyckas Glad
    Ta hand om er {#emotions_dlg.flower}
    Håller tummarna!
    Bellas7 skrev 2011-03-23 16:17:47 följande:
    Ush i dag är jag deprimerad, tog test i morse och var neg. Jag vet att det inte tog sig denna månad fast jag hade fyra ägg Ush jag är så trött på detta... :(
    Inte ge upp förrän mensen kommer!
    FruW skrev 2011-03-23 16:36:32 följande:
    Skickar en stor styrkekram till alla fina starka tjejer i tråden! Vi kommer klara detta, vi kommer få våra små!!!

Ngn som har lite funderingar som svar på frågan jag ställde för några dagar sedan?
    Jag missade frågan, kan du skriva igen? =)
    nu jeklar...
  • FruW

MCT tack för att du tar dig tid! ;) orkar du får du gärna läsa på min blog, vill inte dra ner alla i tråden i mina mörka tankar.. ;) du hittar den här om du vill
    Drommaromsmått.blogspot.com

• Bellas7
    FruW skrev 2011-03-23 17:28:31 följande:
    MCT tack för att du tar dig tid! ;) orkar du får du gärna läsa på min blog, vill inte dra ner alla i tråden i mina mörka tankar.. ;) du hittar den här om du vill
    Drommaromsmått.blogspot.com
    Mimmi om frågan lyder om man ljuger när folk undrar om man försöker skaffa barn?

Ja det kan jag lova, jag har nog lärt mig ljuga jätte bra men jag känner mig misslyckad och jag skäms för att jag inte har gett min sambo ett barn. Även till mina bästa vänner säger jag att vi inte har tid med barn.

Så ljuger jag JA hela tiden och mitt hjärta brister.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3