• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • got2b
    MCT79 skrev 2011-04-09 18:05:39 följande:
    You go! Jag har förhandlat mig till en liggning i morgon.. hahah! eller kanske ikväll, vem vet.. ;) ... sysslar med nästan otillåtna metoder här hemma nu, stryker mig mot honom, drar med handen över "min" kompis när jag går förbi, har urringat, är allmänt kramig..
    Å vi är två som är HELT överens om jag säger så! Cool

Muahhhaha! Oskyldig
    Hahaha tror nog att du kan få till det ikväll faktiskt! Du får be din kompis att övertala sin ägare Flört
    Vi får väl se hur många ggr vi orkar med imorgon. Då kommer det gå på ren vilja, inte lust. Men man måste vara envis!
    Nu blir det snart grillspett här hemma. Är vrålhungrig!!
  • sugarrush

Och MCT, fina vännen, jag hoppas sååååå att det tar sig nu med sambon!

Hehehe, de där sexmaratonen är ändå rätt roliga... Vi vet ju att du inte har några problem att bli på smällen direkt... Jäklars vad jag hoppas för dig nu!

PUSS

Fjärde gången gillt?
  • FruW

Jag håller med leaeva, MCT du o resten av tråden betyder mkt för mig, stöttar, peppar o förstår! Ett sådant påhopp på någon av er som det i plustråden gör ont i mig, som om det var jag själv som blev angripen.. ett sådant påhopp är inte okej!!!!!!

Stor kram från mig

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-04-09 18:13:06 följande:
    Och MCT, fina vännen, jag hoppas sååååå att det tar sig nu med sambon!

Hehehe, de där sexmaratonen är ändå rätt roliga... Vi vet ju att du inte har några problem att bli på smällen direkt... Jäklars vad jag hoppas för dig nu!

PUSS
    Fast jag har ingen ägglossning, tänkte ut och nöjesåka! Cool
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • got2b
    MCT79 skrev 2011-04-09 18:17:21 följande:
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-04-09 18:17:21 följande:
    Du är la go, härliga kvinna! Hjärta

Om jag blir en man i nästa liv vill jag ha en tjej som du!
    Fjärde gången gillt?
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-04-09 18:19:41 följande:
    Du är la go, härliga kvinna! Hjärta

Om jag blir en man i nästa liv vill jag ha en tjej som du!
    Anse mig tingad. Hahah!  Cool
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MCT79
    got2b skrev 2011-04-09 18:11:48 följande:
    Hahaha tror nog att du kan få till det ikväll faktiskt! Du får be din kompis att övertala sin ägare Flört
    Vi får väl se hur många ggr vi orkar med imorgon. Då kommer det gå på ren vilja, inte lust. Men man måste vara envis!
    Nu blir det snart grillspett här hemma. Är vrålhungrig!!
    Ohh grilla... om det blåser lite mindre i morgon kanske det är dags för en grillpremiär...=))
  • Bellas7

MCT du förstår väl att du stark och viktig. Allt andra säger spelar ingen roll, viktigast är att du e du och skit i resten. Jag vet hur det känns att resa sig efter en käftsmäll och jag vet att du gör det. Du e snäll och menar väl. KRAM VÄNNEN

• got2b
    MCT79 skrev 2011-04-09 18:21:16 följande:
    Ohh grilla... om det blåser lite mindre i morgon kanske det är dags för en grillpremiär...=))
    Här blåser inte så farligt idag faktiskt. Värre var det tors-fre. Idag har vi haft strålande sol och riktig vår!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3