• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • got2b

Fick minsann fullt utslag på äl-stickan ikväll (fre). Så nu sker väl själva äl i helgen. Fick till det i onsdags kväll och ikväll (fre). Igår (tors) orkade vi inte nån av oss.
    Så nu vet vi i alla fall vad vi ska göra i helgen Flört
    Orkar inte leta efter listan just nu. Behöver nog ändra BIM datum.

• MCT79

Väääldigt vad tyst det var här idag... men jag vet ju vad ni sysslar med... era lösaktiga.....  Drömmer

Själv hoppade jag på sambon och körde järnet... men jävlar i min låda vilken karaktär han kan ha! Plötsligt ville han lyda doktorn.... jag och hans k*k ville annat dock!!! hahah!

Oh well... tisdag... fan ta honom om han är trött då!  Cool

det gick åt skogen...igen.
  • FruW

MCT hehe, heja dig o k*ken, ni fpr nig som ni vill snart ska du se! Själv är sambon på konferens, tur han kommer hem snart för jag är sugen jag med.. Blir alltid så när man inte kan... Kram på dig

• MCT79
    telgebo skrev 2011-04-09 17:28:15 följande:
    Förlåt, men du har behandlat mig så elakt så.
    Nej Telgebo det har jag inte... du tolkar allt jag skriver negativt och som att jag är ute efter dig. Första veckan efter mitt MA var jag knappt i tråden, å sista veckan har jag skrivit till dig vid två tillfällen.  Jag försökte PEPPA dig när du sa att dina symtom var borta och fick inget mer än skit för det.
    Om något behandlar du mig elakt, jag befinner mig i de här trådarna för att få stöd. Du har efter mitt MA hunnit kalla mig bitter, elak, avundsjuk och nu gnidit i ansiktet på mig att jag inte är gravid, allt för att mina åsikter och erfarenheter inte stämmer överens med dina egna.

Varför följer du efter mig in i den här tråden? Låt mig vara!
  • FruW

Telgebo håll bråket utanför den här tråden är du snäll!

• got2b

Ja vi har fullt upp här hemma idag Flört Hinner nog med en omgång till ikväll.
    Testade starkt både i morse och i eftermiddags så vi får väl hålla på hela dagen imorgon med. För en gång skull känns det inte fullt så jobbigt som det brukar. Kanske för att det är helg. Brukar ha äl på vardagar annars.

Nej inget bråk här inne tack! Här ska vi peppa varandra tycker jag!

• MCT79
    got2b skrev 2011-04-09 17:56:03 följande:
    Ja vi har fullt upp här hemma idag Flört Hinner nog med en omgång till ikväll.
    Testade starkt både i morse och i eftermiddags så vi får väl hålla på hela dagen imorgon med. För en gång skull känns det inte fullt så jobbigt som det brukar. Kanske för att det är helg. Brukar ha äl på vardagar annars.

Nej inget bråk här inne tack! Här ska vi peppa varandra tycker jag!
    You go! Jag har förhandlat mig till en liggning i morgon.. hahah! eller kanske ikväll, vem vet.. ;) ... sysslar med nästan otillåtna metoder här hemma nu, stryker mig mot honom, drar med handen över "min" kompis när jag går förbi, har urringat, är allmänt kramig..
    Å vi är två som är HELT överens om jag säger så! Cool

Muahhhaha! Oskyldig
  • Bellas7

Japp inget bråk här. MCT betyder mycket för mig och resten i gruppen och bara lägg ner. Här stöttar vi och hjälper varandra, det är viktigt. MCT du e snäll och stark, inget annat :)

Kram på alla och hoppas ni har en underbar helg.

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-04-09 18:05:45 följande:
    Japp inget bråk här. MCT betyder mycket för mig och resten i gruppen och bara lägg ner. Här stöttar vi och hjälper varandra, det är viktigt. MCT du e snäll och stark, inget annat :)

Kram på alla och hoppas ni har en underbar helg.
    Tack snälla du... blev alldeles tårögd.. tack.
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • sugarrush
    telgebo skrev 2011-04-09 17:28:15 följande:
    Förlåt, men du har behandlat mig så elakt så.
    Telgebo!
    Du har kanske inte ens har märkt detta, men häromdagen LÄMNADE jag den andra tråden och jag förklarade varför. Kolla mina gamla inlägg i den så fkanske du förstår. Jag var så förbannat trött på tjafs. Men nu, nu tar du med tjafset hit in!?!?! Varför? Jag tycker inte det hör till god ton.

Jag struntar faktiskt blankt i vem som startat tjafs och vad det handlar om, och vem som är oskyldig eller inte. Men jag vill verkligen att du lämnar andra trådars tjafs någon annanstans. Det hör inte hemma här.

Telgebo, vi söttar dig i din oro, här har du fått klaga och oroa dig hur mycket du velat, och vi har stöttat dig MASSOR, och det kommer vi fortsätta med.
    Men snälla, snälla, lämna sånt här utanför tråden.

MCT ville dig absolut inget i det där inlägget, så jag förstår verkligen inte varför du skriver att hon är elak mot dig, som om det vore taget helt ur luften.. Varför svara henne på det sättet då? Jag förstår faktiskt inte...
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3