• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

SoMa jag håller helt med, ni är bäst tjejer!!!

• MCT79

Kan bara instämma, det är guld att ha nån/några som vet vad man går igenom... när ingen annat förstår eller man bara inte orkar förklara...

LisaVäntar är du duktig på trädgårdsland? Jag tänkte sätta gurka, sallad, kryddor i vårt i år.. förutom rabarber.. sen kommer nog grannen med grönkål som han tycker att min sambo ska ha.. (hallänning..) =)

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • got2b

Vi har också massor att fixa i trädgården. Har väl börjat inse att vi inte kommer hinna allt i år, men hälften kanske..
    Verkar inte bli någon uvi. Puuh! Har dock lite mensvärk..

• got2b
    Bellas7 skrev 2011-04-15 23:33:40 följande:
    Ush jag har oxå lite mensvärk :( hoppas nu att det inte blir mens nu
    Det får det absolut inte bli. Vi ska få ett varsitt fint plus den 20:e. Punkt! Glad
  • FruW

Go morron tjejer!!

Nu e tanten här, så klart! Jaja, orkar inte deppa över det idag, i dag ska va en härlig solig lördag med massa kul!! Så, jag hoppar ner till majtråden istället..

Stor kram o jättelycka till för er andra!!
    Nu bara måste det ju komma lite plus i tråden, eller hur!

• Dag och natt

Nä vad trist mimmi, men vad bra att du tar det så bra och går vidare. Det är ju enda sättet att orka fortsätta försöka!

Jag har knappt varit inne senaste tiden för det är så mycket nu men jag hoppas att ni alla mår bra! Jag håller alla mina tummar över att inga fler ska få tantbesök den här månaden! Min ÄL borde komma inom 5 dagar och den här gången tänker jag inte köra med stickor. Jag ORKAR inte och jag tror att det blir ett onödigt stressmoment för mig. Jag fortsätter att tempa så jag har lite koll iaf. 

Ska också plantera blommor i helgen hihi. Tyvärr har vi ju bara balkong så det får bli lite blommor, ja kryddor borde man ju kunna plantera också! Och så har jag fått några körsbärstomatplantor och chiliplanta från en kollega så de måste jag plantera om nu. Glad 

KRAM!! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • SoMa72

Dumma mens! Men då siktar vi på maj, Mimmi!

Själv har jag inga symptom kvar alls nästan, däremot en magkänsla som säger att mensen skulle kunna dyka upp för tidigt t.o.m. Stackars maken, jag bara fräser åt honom. Nåja, nu är det geocachetävling som hägrar!

Nej Ieaeva, jag har inte testat idag.

Kram på er alla!

• LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-04-15 20:12:12 följande:
    Kan bara instämma, det är guld att ha nån/några som vet vad man går igenom... när ingen annat förstår eller man bara inte orkar förklara...

LisaVäntar är du duktig på trädgårdsland? Jag tänkte sätta gurka, sallad, kryddor i vårt i år.. förutom rabarber.. sen kommer nog grannen med grönkål som han tycker att min sambo ska ha.. (hallänning..) =)
    Det här blir förtsa sommaren i hus för mig, har annars inte haft trädgårdsland sen jag var liten :) Men har köpt massor som jag hoppas tar sig.. ska ha potatis, lök, purjo, rödkål, majs, massa kryddor, sallad och så har jag planterat vattenmelonplantor, hoppas det blir något av det!! Grönkål har jag inte däremot ;)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3