• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-05-17 08:26:28 följande:
    Mensen kom imorse, på BIM-4 Gråter Nåja, bättre att den kommer för tidigt än försent iaf... Fast det är ju knäckande!

MissT, finns dina pergo kvar?

Kram på er alla! Hjärta
    NEEEEEJJJJJJ DU LOVADE JU ..... jag ska fixa tanten nuUUUUUUUU
  • JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-05-16 20:25:02 följande:
    MissT: hoppas verkligen det!!

JowiAn: hoppas du får dom imorgon och får ett fett plus då! Hade varit kul om vi båda plussat på onsdag morgon :)
    Ja de hade varit helt underbart!
  • JoWiAn
    Mensen kom imorse, på BIM-4 Gråter Nåja, bättre att den kommer för tidigt än försent iaf... Fast det är ju knäckande!

Kram på er alla! Hjärta
    Usch vad tråkigt
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-17 08:45:40 följande:
    NEEEEEJJJJJJ DU LOVADE JU ..... jag ska fixa tanten nuUUUUUUUU
    Jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Gråter Skrikandes Vill aldrig mer se den där dumtanten!! Kräks
    Räknade ut att mensen kom på dag 22 sen senaste missfallet, det var väl lite tidigt ändå va? Skiiiiiiiiit!!!

Nu j-lar blir det labbråtta av mig, progynon o pergo! Kanske joinar dig med 3 pluttar nästa gång? Usch, undrar vad min gyn skulle säga då? De ville ju inte skriva ut pergo pga "flerfödselrisken" Obestämd Men den risken är jag villig att ta...
    ♥ ♥ ♥
  • got2b

Kram på er alla! Hjärta
    Neeej vad tråkigt!! Ska nita tanten om hon gör besök här på söndag. Hälsar från dig.
    Stor kram!!
  • LisaVäntar

Kram på er alla! Hjärta
    :( Jävla kärring!

Slå till med sex stycken när du ändå håller på tycker jag! ;)
  • SoMa72
    got2b skrev 2011-05-17 11:26:27 följande:
    Neeej vad tråkigt!! Ska nita tanten om hon gör besök här på söndag. Hälsar från dig.
    Stor kram!!
    Ja en rak höger, men saken är den att hon INTE ska besöka dig på söndag, serru!
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 11:28:45 följande:

Ja, men det är väl ingen dum idé? Tungan ute Sen kan jag ställa upp i nåt tv-program och tjäna storkovan på mina sexlingar.... NOT!  

Hur svårt ska det vara hörrni? Nu får vi övriga se till att få fram lite fler plus i den här tråden, är ni med mig? Cool

♥ ♥ ♥
  • LisaVäntar
    SoMa72 skrev 2011-05-17 11:44:20 följande:
    Ja en rak höger, men saken är den att hon INTE ska besöka dig på söndag, serru!
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 11:28:45 följande:

Ja, men det är väl ingen dum idé? Tungan ute Sen kan jag ställa upp i nåt tv-program och tjäna storkovan på mina sexlingar.... NOT!  

Hur svårt ska det vara hörrni? Nu får vi övriga se till att få fram lite fler plus i den här tråden, är ni med mig? Cool

Tydligen ganska så svårt :S
  • JoWiAn

Kan inte mer än hålla med Lisaväntar...

Väntar o väntar på att brevbäraren ska komma. Intalar mig själv hela tiden att jag tar test för att få ett negativt så jag kan lägga ner tanken om att jag kanske skullle kunna vara gravid igen. Hade ju Äl flytningar förra veckan (men haft det tidigare denna månaden oxå).

• SoMa72
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 12:07:20 följande:
    Tydligen ganska så svårt :S
    Ja, jag vet...   Men vad f-n, vi måste väl lyckas nån gång? Förvånad Det gör ju andra, så vår tur kommer , undrar bara när? Skrikandes Obestämd
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3