• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72

Good morning, babes! Kyss

Hörrni tjejer, min mens är ytterst märklig... Förvånad Igår när jag bytte tampong var det inte ens 1/3 vid lunch o på em/kvällen fick jag knappt ut den, lite av luddet verkade t.o.m ha fastnat där inne. Bytte till binda, nada på den, bortsett från två "vattenutspädda" pyttefläckar levrat. Alltså inget färskt blod alls direkt och inget idag heller.  What's going on??? Jag hade liknande i januari, men då kom det på BIM+5 och då hade jag inte haft äl, nu är det annorlunda o kom på BIM-4. Gaaaaaaahh Skrikandes Har gravtestat, men neg förstås. Inte har jag mensvärk heller, skumt...
    Tror jag har passerat "bäst före datum"

Kram

♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-05-18 08:45:39 följande:
    Good morning, babes!

Hörrni tjejer, min mens är ytterst märklig... Förvånad Igår när jag bytte tampong var det inte ens 1/3 vid lunch o på em/kvällen fick jag knappt ut den, lite av luddet verkade t.o.m ha fastnat där inne. Bytte till binda, nada på den, bortsett från två "vattenutspädda" pyttefläckar levrat. Alltså inget färskt blod alls direkt och inget idag heller.  What's going on??? Jag hade liknande i januari, men då kom det på BIM+5 och då hade jag inte haft äl, nu är det annorlunda o kom på BIM-4. Gaaaaaaahh Skrikandes Har gravtestat, men neg förstås. Inte har jag mensvärk heller, skumt...
    Tror jag har passerat "bäst före datum"

Kram
    Så hade jag nu i början av månaden. Flytning och lite blod. Sen kom den skvätt blod och då trodde jag att nu är mensen igång. Men sen slutade efter 5 dagar ungefär utan att det blev en riktig mens.

Hur är det nu? Du har precis fått MF som mig? Ingen mens sen dess?

Jag tror ju min kropp spelat ett spratt med mig och att ÄL var 3 veckor sen ungefär.
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-05-18 08:58:58 följande:
    Haha eller bara nidblödning så vänta ett par dagar med testningen gumman ;)
    Ja, ja, jag ska försöka med det Fast det är ju det där med pergo? Ska jag räkna som mensens första dag igår och börja äta på dag 5 eller?
    JoWiAn skrev 2011-05-18 09:14:26 följande:
    Så hade jag nu i början av månaden. Flytning och lite blod. Sen kom den skvätt blod och då trodde jag att nu är mensen igång. Men sen slutade efter 5 dagar ungefär utan att det blev en riktig mens.

Jag tror ju min kropp spelat ett spratt med mig och att ÄL var 3 veckor sen ungefär.
    Jag fick ju missfall 25 apr, eller då började det blöda, testen hade redan börjat minska i styrka då. Var alltså dag 22 igår och när jag fick missfall i mars, tog det ju sig på direkten i apr (även om det blev ett nytt mf).

Nåja, jag kan bara avvakta
    ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-05-18 10:05:23 följande:
    Ja, ja, jag ska försöka med det Fast det är ju det där med pergo? Ska jag räkna som mensens första dag igår och börja äta på dag 5 eller?
    JoWiAn skrev 2011-05-18 09:14:26 följande:

Jag fick ju missfall 25 apr, eller då började det blöda, testen hade redan börjat minska i styrka då. Var alltså dag 22 igår och när jag fick missfall i mars, tog det ju sig på direkten i apr (även om det blev ett nytt mf).

Nåja, jag kan bara avvakta
    Ok... Tråkigt med alla MF..... Fick mitt MF 1 april.
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-05-18 10:55:09 följande:
    Ok... Tråkigt med alla MF..... Fick mitt MF 1 april.
    Ja, inget mf är ju kul och helst hoppas jag att vi alla skulle ha sluppit våra... Men nu ska vi inte få fler, OK? Jag tänker vägra få ett femte iaf, tänker få barn istället.  
    ♥ ♥ ♥
  • MCT79

Ja vi har fasen haft vår beskärda del nu!! Demon

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-05-18 11:26:51 följande:
    Ja, inget mf är ju kul och helst hoppas jag att vi alla skulle ha sluppit våra... Men nu ska vi inte få fler, OK? Jag tänker vägra få ett femte iaf, tänker få barn istället.  
    Oj har du haft 4 st.. Beklagar verkligen....{#emotions_dlg.flower}

Imorgon ska jag testa igen. BIM-4 imorgon om man räknar att jag hade ÄL när ÄL flytningarna dök upp. Dag 47 efter MF. Känner massa i magen. Ingen molvärk utan med stickande och hugg. Inte den här dovande molvärken som annars är så vanlig.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3