• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Tant G

Jag hoppar gärna in här jag också! Min första graviditet slutade i MF för en och en halv vecka sedan. Jag var i vecka 7.

Nu väntar jag på mens och/eller ÄL så att vi kan försöka igen. Har nästan slutat blöda men plussar fortfarande. Segt!

• Javisst

Får jag också vara med i erat gäng? :) Skrapades för två veckor sedan så väntar på att kroppen ska komma igång igen (med tanke på tidigare erfarenheter brukar det dröja ett tag). Min "historia" kan ni se i min pres.

Men hjälp, vad länge du väntat på mens, Pandoras box, är det verkligen normalt? Jag som gnällt på två månader... Skönt att du fått hjälp och att allt snart kommer igång!

• MCT79

Välkommen hit Pandoras Box... tråkigt att du måste vara här...  Samma sa till dig Javisst! Ni har hittat en underbar tråd där vi peppar och stöttar varann genom allt!

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • LisaVäntar

Välkomna :) Synd att ni behövde komma hit, men nu blir det nya friska tag ;)

BIM +1, men inget spår av vare sig plus eller mens, blir galen! Nu är iaf testen slut så nu SKA jag inte testa förren mensen har hållt sig borta ett tag (eller om den kommer..) Det var ju respektfullt av tant röd att inte dyka upp medan jag var på Millan, man får ge henne det iaf :)

• JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-05-15 10:55:48 följande:
    Välkomna :) Synd att ni behövde komma hit, men nu blir det nya friska tag ;)

BIM +1, men inget spår av vare sig plus eller mens, blir galen! Nu är iaf testen slut så nu SKA jag inte testa förren mensen har hållt sig borta ett tag (eller om den kommer..) Det var ju respektfullt av tant röd att inte dyka upp medan jag var på Millan, man får ge henne det iaf :)
    Om tanten ändå ska komma så kan hon lika bra dyka upp den dagen hon ska.  
     Man blir ju bara mer arg på henne när hon dröjer.... Brukar du "gå över" tiden?

Ingen mens för mig här heller. Ont i magen då o då. Känns som den är på väg hela tiden. In på dass och så är det bara flytningar...... Test imorgon om testen dimper ner i brevlådan. SÅKLART jobbar man sent imorgon så blir inte test förän på kvällen. OM tanten nu inte dyker upp under dagen eller imorgon. Skulle ju inte förvåna mig ett dugg.

Är jag gravid så är jag i v 7 (6+2).....
  • LisaVäntar
    JoWiAn skrev 2011-05-15 11:10:21 följande:
    Om tanten ändå ska komma så kan hon lika bra dyka upp den dagen hon ska.  
     Man blir ju bara mer arg på henne när hon dröjer.... Brukar du "gå över" tiden?

Ingen mens för mig här heller. Ont i magen då o då. Känns som den är på väg hela tiden. In på dass och så är det bara flytningar...... Test imorgon om testen dimper ner i brevlådan. SÅKLART jobbar man sent imorgon så blir inte test förän på kvällen. OM tanten nu inte dyker upp under dagen eller imorgon. Skulle ju inte förvåna mig ett dugg.

Är jag gravid så är jag i v 7 (6+2).....
    Ja, precis! Nej, det brukar ju komma när det ska..
    Hoppas verkligen att det visar plus för dig!! Skriv direkt när du vet, jag är så nyfis ;)
  • got2b

Välkomna alla nya!

Nu har jag beställt lite tester inför BIM på söndag. Beställde på testlagret. Vet inte om jag skrev att jag fick svar från dem att jag skulle skicka tillbaka de äl-test jag hade kvar så skulle de analyseras. Har ett kvar så jag ska skicka tillbaka det.
    Igår fick jag reda på att mitt ex och hans tjej ska ha barn i höst.. Samtidigt som jag är glad för deras skull blir jag lite ledsen. Jag vill ju också.. Obestämd

Nu ska jag ut och bygga lite med sambon sen baka muffins.
    Tack för att ni finns tjejer!

• Pandoras box78
    Javisst skrev 2011-05-15 10:22:39 följande:
    Får jag också vara med i erat gäng? :) Skrapades för två veckor sedan så väntar på att kroppen ska komma igång igen (med tanke på tidigare erfarenheter brukar det dröja ett tag). Min "historia" kan ni se i min pres.

Men hjälp, vad länge du väntat på mens, Pandoras box, är det verkligen normalt? Jag som gnällt på två månader... Skönt att du fått hjälp och att allt snart kommer igång!
    Jag har fått höra att det kan variera kraftigt med hur lång tid det tar, denna omgången har jag bara 2 tabletter kvar å ingen mens i sikte. Förra gången kom den efter 5 dagar.
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-05-14 15:06:09 följande:
    Oj, vad duktig du är :) Ja, man vill ju det! Önskat att man hade en VUL-apparat hemma så man kunde kolla exakt allting ;)
    JA, vul-apparat eller att naveln lyste grönt då det tagit seig och rött om inte... Det skulle vara något det- besked direkt!!

Välkommen alla nya!

Ha en fin dag!!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3