• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 17:08:07 följande:
    Vågar ni ta pergo utan att ha blivit ordinerade det? :)
    Jag hade recept på det men plussade i väntan på mens så MissT som också hade recept men inget apotek med tillgång till tabletterna fick mina.
    Pergotime är som guld.....
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • MissT
    MCT79 skrev 2011-05-17 17:57:18 följande:
    Jag hade recept på det men plussade i väntan på mens så MissT som också hade recept men inget apotek med tillgång till tabletterna fick mina.
    Pergotime är som guld.....
    .........och det är jag dig evigt tacksam för
    Håller med om att pergo är som guld.
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 18:14:15 följande:
    Aha :) men soma har inte recept? Jag vill ha vad som helst som gör mig gravid, helst igår!!!
    Ingen aning. =)
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Bellas7

Hade jag haft fler så hade jag gärna delat med mig men jag har lovat mina pergo till MCT :)

• MissT
    LisaVäntar skrev 2011-05-17 18:56:43 följande:
    Vet du hur många bebisar du har i magen missT?
    Nej inte ännu, ska på vul på fredag och hoppas få se ett pickande hjärta. Jag hade 5 ägg så risken/möjligheten (eller vad man ska säga) att det är flera känns som ganska stor.

Har tyvärr inga mer pergo att dela med mig av, annars hade du gärna fått...... 
  • SoMa72

Nej, har inte recept på det, så jag gör en vild chansning, det får bära eller brista...

• LisaVäntar

Åh, vad spännande :) blir kanske många tvilling/trillingföräldrar här då :) ingen fara, får hålla ögon o öron öppna om det fortsätter gå kass..

Förstår dig, nu känns det verkligen som att både två och tre är mycket, mycket bättre än noll!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3