• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-05-15 13:24:35 följande:
    Haha, det låter bra.. eller en app till mobilen?
    Ja, fast om man inte har nån sån där modern mobil, då... Fast ett sms kunde kanske  funka också...
  • LisaVäntar
    pixerpie skrev 2011-05-15 13:31:59 följande:
    Ja, fast om man inte har nån sån där modern mobil, då... Fast ett sms kunde kanske  funka också...
    ´Skulle komma ett sms precis när man sexat färdigt: "Grattis, du blev gravid!", eller "bra försök, men bättre lycka nästa gång"..
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-05-15 13:39:59 följande:
    ´Skulle komma ett sms precis när man sexat färdigt: "Grattis, du blev gravid!", eller "bra försök, men bättre lycka nästa gång"..
    Fast kanske skulle ta och skaffa mig en sån iPhone- gubben har ju en sån... Så kan man app:a varann och i rätt tid för äl kommer det en sperma- papp...
  • MCT79
    got2b skrev 2011-05-15 11:53:44 följande:
    Välkomna alla nya!

Nu har jag beställt lite tester inför BIM på söndag. Beställde på testlagret. Vet inte om jag skrev att jag fick svar från dem att jag skulle skicka tillbaka de äl-test jag hade kvar så skulle de analyseras. Har ett kvar så jag ska skicka tillbaka det.
    Igår fick jag reda på att mitt ex och hans tjej ska ha barn i höst.. Samtidigt som jag är glad för deras skull blir jag lite ledsen. Jag vill ju också.. Obestämd

Nu ska jag ut och bygga lite med sambon sen baka muffins.
    Tack för att ni finns tjejer!
    Jo jag har också fått ett kyuvert för att skicak tillbaka testerna... jag fick dessutom ett mail till från deras kundtjänst där de nu hävdar att de HAR fått in flera klagomål på sina tester men att de som de fått tillbaka och analyserat har det inte varit något fel på.... hah. Konstigt om kvinnor runt om i landet plötsligt upplever samma sak...
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • got2b
    MCT79 skrev 2011-05-15 19:02:07 följande:
    Jo jag har också fått ett kyuvert för att skicak tillbaka testerna... jag fick dessutom ett mail till från deras kundtjänst där de nu hävdar att de HAR fått in flera klagomål på sina tester men att de som de fått tillbaka och analyserat har det inte varit något fel på.... hah. Konstigt om kvinnor runt om i landet plötsligt upplever samma sak...
    Jag tror faktiskt inte att de analyserar testen egentligen. Om det skulle komma fram att flera är missnöjda säljs ju inga test.
  • MCT79
    got2b skrev 2011-05-15 19:09:22 följande:
    Jag tror faktiskt inte att de analyserar testen egentligen. Om det skulle komma fram att flera är missnöjda säljs ju inga test.
    Vad skrev de mer till dig då? Till mig skrev dem att om testerna var normala hos dem så fick jag inga nya....
    livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • got2b

Detta fick jag som svar på första mailet:

"Tack för ditt mail. Vi är alltid angelägna om att hålla en hög kvalitet på våra produkter. Därför uppskattar vi att du hör av dig till oss.
    Vi skulle vilja analysera de stickor du har kvar och vi hade uppskattat om du hade haft möjlighet att återsända de stickor som du har kvar i ett returkuvert som vi skickar ut till dig. Självklart får du tillbaka motsvarande antal av en ny omgång alternativt pengar.
    "

Jag svarade att jag bara hade en sticka kvar och ville inte ha en ny. Sen fick jag detta:

"Tack för ditt svar.
    Vi skickar ut ett returkuvert och är tacksamma för er hjälp.
    Vi meddelar resultatet av vår analys.
    Vi önskar dig en trevlig helg."

• Lofot

När kan man tidigast plussa efter äl?

åh... såhär mycket har jag inte längtat förut...Skäms

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3