• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    LisaVäntar skrev 2011-05-18 20:21:18 följande:
    Känner samma som du i magen, mår lite illa idag och har massa flytningar.. Test på fredag!
    Spännande .... Hoppas hoppas!
  • Dag och natt

Och jag tror inte ens att jag har ÄL den här månaden, min temp har typ inte stigit alls! Haft ÄL-flytningar men det verkar ju inte ha hjälpt... Åh jag känner mig frustrerad över det här, det tog sig så snabbt vid mf förra året och med Wilma men nu inte alls! Trodde ju på läkarna att jag lätt blev gravid men nu verkar det ju inte vara så. Morr! {#emotions_dlg.djavulsk}Jag hoppas för er alla andra, att alla konstiga blödningar visar sig vara nidisar och alla symtom inte är skenisar! Glad

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Pandoras box78

Det verkar som om ni lyckades sparka takten hitåt! Tjoho!! Äntligen händer det något Snart får jag också vara med och hoppas få mage.

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • got2b

Vet ni vad? Det är möjligt att tanten missar mig på söndag...
    Såg en svag skugga nu ikväll på test. Vågar inte hoppas för mycket eftersom det är bim på söndag. Kan ju vara ett spökstreck eftersom det var så svagt. Ska testa imorgon igen och se.
    Vågar inte bli glad än. Men jag hoppas så in i --- !

• FruW

Håller tummarna för er tjejer, mens till den som önskar, plus till er andra!!
    Meh- extra tumme för dig!

• got2b

Hihi det har gått bra Glad Strecket syntes tydligare nu på morgonen. Synd bara att man inte vågar hoppas för mycket.. Men det hade varit sååå perfekt om det fungerat nu.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3