• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Veronica88

Tack så mycket.:) Vet ej vilken vecka jag är i för jag hade min mens för tre veckor sen. 

• MissT
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-17 20:15:05 följande:
    Tack så hemskt mycket =)
    Har nu hållt mig i strax över 4 timmar så ska faktiskt gå in och kissa på ett test nu.. har ett 30-pack så kan ju testa lite när jag känner för de :D

Åh vad spännande

Hoppas, hoppas.......

• MCT79
    Veronica88 skrev 2011-06-17 20:26:42 följande:
    Tack så mycket.:) Vet ej vilken vecka jag är i för jag hade min mens för tre veckor sen. 
    Har du haft flera mf tidigare, kände inte igen ditt namn men jag har inte riktigt huvudet med mig heller så...
    Jahajaaa....
  • HjärtatAlicia

Återigen ser jag en svag skugga på testet, som absoluuuut inte går att fånga på bild.. provade men får bara resultatet nedan.. och visst går det inte att se? Är det översta testet som jag ser en skugga på "irl"!

• Veronica88
    MCT79 skrev 2011-06-17 20:29:23 följande:
    Har du haft flera mf tidigare, kände inte igen ditt namn men jag har inte riktigt huvudet med mig heller så...
    ja jag har haft en missfall innan för ett år sedan. Det är inte lätt hehe
  • MCT79
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-17 20:37:38 följande:
    Återigen ser jag en svag skugga på testet, som absoluuuut inte går att fånga på bild.. provade men får bara resultatet nedan.. och visst går det inte att se? Är det översta testet som jag ser en skugga på "irl"!

Jag ser tyvärr ingenting... :(( Men ibland är de hopplösa att fånga på bild..
    Jahajaaa....
  • telgebo

Ser tyvärr inte heller någonting.

Gravid v.21+4 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Veronica88
    HjärtatAlicia skrev 2011-06-17 20:37:38 följande:

Du testa på morgenen kanske syns mer då:)
  • HjärtatAlicia

Känns som att det är kört den här månaden :( Testade nu på morgonen med, men syns ingenting! Vet att jag brukar plussa sent.. men känns ändå kört :S

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3