• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Lofot

Det känns annorlunda denna gången mot förra månaden då jag inte plusade. T.ex så är jag tröttare. Brukar alltid vakna efter 10 minuter när jag sover på eftermiddagen men idag hörde jag inte ens telefonen och sov i 40 minuter...
    Stel och öm i mage och ryggslut, vilket jag inte var sist...och så kissar jag mer än förut.

Meeeeen, det kan ju va annat också såklart...

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-17 17:59:11 följande:
    Klart det kan blir plus än rosen!!
    Jag hoppas ju såklart :)
  • Lofot

En liten fråga. Mina bröstvårtor har vid mina två graviditeter  blivit mer utåtstående..Är det ett tecken eller ren slump? Nån mer som får så?

(De är så nu också.)

• MCT79

Den här gången hade jag ilningar redan 4 dagar efter äl. Var övertygad om att jag var skenis... Varit lite yr sista dagarna. Ilningarna kvar!

• Lofot
    MCT79 skrev 2011-06-17 18:23:20 följande:
    Den här gången hade jag ilningar redan 4 dagar efter äl. Var övertygad om att jag var skenis... Varit lite yr sista dagarna. Ilningarna kvar!
    Det är jätteroligt ju! :)
    Jag tror nog att jag är skenis, men ändå så borde jag ju varit det förra gångerna med i så fall.
    Ilningar runt äggstockarna eller?
  • MCT79

Precis. Nästan som älsmärtor! Eller precis som såna faktiskt!

• Lofot

För mig känns det som att äggastockarna är svullna och att det blir som lite kramp/träningsvärk/stickningar...

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-06-17 08:47:23 följande:
    MCT, jag är så glad för din skull att du inte anar! Med så starka plus KAN det bara inte gå fel!

Har du någon behandling nu? Proggisar? Albyl minor?
    Tack vännen! Jag medicineras med Trombyl och Crinone gel den här gången! Crinone är också progesteron men lite tvärtom....tror jag.. jag sprutar in en gel och sedan kommer det ut en grynig massa... väldigt....otrevligt.
    Jahajaaa....
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-17 09:14:05 följande:
    Hoppas du sov gott igår M, du och dina fyrlingar ;) Moahahaha!

GRATTIS än en gång!!! Hör av dig sen när du pratat med S! Nu sticker jag iväg för lunch hos mormor, blir nog ett test idag också för mig, hahaha.. testnarko!
    Hahah, har smsat dig om morgondagen!
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3