• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

SoMa jag tog sista pergon i torsdags, så vi är nära varann! Började testa med äl-stickor igår, vill gärna se om jag får utslag... Men vi tänker sexa varannan dag redan nu ;)

På väg hem från dop nu, ungefär 1000 små ljuvliga bebisar att sukta åt... Såååå himla jobbigt i dag! :( hoppas verkligen att vi snart står där själva med en skrikande kräks-baby i famnen!

• SoMa72

Ja, hoppas vi får äl snart men dem brukar väl kunna bli rätt fördröjd av pergo

• Dag och natt

Grattis Veronica88 till Plus!

Vi börjar bli slitna efter en veckas mys, haha, ja kanske mest mannen då. Vet fortfarande inte om jag haft ÄL, min temp beter sig underligt åt.

Åh vad många det är nu som har BIM... spännande!! Hoppas det blir en riktig plussarmånad! 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Ingen aning, första gången för mig, ngn som vet?

• Veronica88
    Dag och natt skrev 2011-06-18 16:58:17 följande:
    Grattis Veronica88 till Plus!

Vi börjar bli slitna efter en veckas mys, haha, ja kanske mest mannen då. Vet fortfarande inte om jag haft ÄL, min temp beter sig underligt åt.

Åh vad många det är nu som har BIM... spännande!! Hoppas det blir en riktig plussarmånad! 
    Tack så mycket:)
  • FruW

Ok, lite blandat då.. MCT hur mår du? Ngra spännande symptom?

• MCT79

Näe mindre nu. Trött bara. Freaks me out.... Klart det är missfall på gång...

• FruW

Nej MCT det är det inte!! Med så superstarka streck har liten nog satt fast sig med både superlim o häftapparat!! Men jag förstår din oro.,,

Själv är jag superdepp idag efter dopet, fattar inte hur jag ska orka, vill bara lägga mig under täcket o storgråta! :(

• HjärtatAlicia
    FruW skrev 2011-06-18 18:08:53 följande:
    Nej MCT det är det inte!! Med så superstarka streck har liten nog satt fast sig med både superlim o häftapparat!! Men jag förstår din oro.,,

Själv är jag superdepp idag efter dopet, fattar inte hur jag ska orka, vill bara lägga mig under täcket o storgråta! :(
    Förstår verkligen hur du känner efter att ha varit på ett barndop! Jag fick ma i mars, i vecka 13-14.. skulle blivit en oktoberbebis. Bor i en liteb by där alla känner alla.. och gissa vad? Hälften av befolkningen väntar barn i sept/okt. Svider i hjärtat varje gång jag möter någon av de havande mammorna på dagis, i affären, på promenaden.. :/
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3