• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-26 18:17:48 följande:
    Vad skönt!! Jag tänkte köpa ett digitalt imorgon och använda på tisdags morgon Mina testlagret tester är slut. Men de är väl bara sunt för mig
    Mmm jag vet vad du menar... vågar jag berätta att jag beställde fler i början på förra veckan?

Så kul ju... såhär såg mitt ut i morse... Oskyldig

Jahajaaa....
  • kalmar brud

När började ni testa med testlagrets stickor??? Har ca 25 stycken hemma och väntar ju nu för att kunna börja testa... Skrattande

• JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-06-26 18:44:57 följande:
    Mmm jag vet vad du menar... vågar jag berätta att jag beställde fler i början på förra veckan?

Så kul ju... såhär såg mitt ut i morse... Oskyldig
    Oj då kanske jag ska beställa några iaf Oskyldig
  • JoWiAn
    kalmar brud skrev 2011-06-26 18:49:59 följande:
    När började ni testa med testlagrets stickor??? Har ca 25 stycken hemma och väntar ju nu för att kunna börja testa... Skrattande
    Oj... Vågar knappt berätta hihi. Men 7 dagar innan BIM är inget onormalt. hihi
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:02:04 följande:
    Oj då kanske jag ska beställa några iaf Oskyldig
    Gör det! Låt mig inte missbruka själv! Cool
    kalmar brud skrev 2011-06-26 18:49:59 följande:
    Ptja... vid första symtom... vilket man ju nästan har jämt... hihi... näe men bim-5 testade jag denna gången, det är nog det tidigaste jag provat...=)
    Jahajaaa....
  • Dag och natt

Fiiiint test MCT Solig Med alla de där hormonerna borde det verkligen räcka och bli över för oss alla i tråden! 

LisaVäntar skrev 2011-06-26 10:28:02 följande:

Här kom tant-jävla-röd på midsommaraftons morgon (extra tack för det!) och jag fick inte ens en chans att visa att jag kunde hålla mig till BIM med att kolla.. Min mens har betett sig vansinnigt skumt sen Viggo, cykel som varierar mellan 26 och 45 dagar.. Det försvårar barngörandet ganska mycket :(

Suck vilken partypooper!! Ja det är ju hopplöst när cykeln inte ens är normal, man vet ju inte alls när ÄL är då. Min har blivit bättre, från 36-33-26-27-30 dagar tror jag att den har varit i år. Men som den här månaden så verkar jag ha haft ÄL på dag 19, förra månaden på dag 14. Jaha! Och varför kunde den inte fortsätta vara så fin med dagarna den här gången då? Man undrar ju. 

Oj nu ska vi sätta igång med middan här, see you sweeties!! 
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • kalmar brud
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:05:04 följande:
    OJ OJ OJ!!! Jag "gick" raka vägen in och beställde 20 st nya
    Testlagret eller?
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3