• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt

MCT, men gumman är det mycket du blöder? Förstår att du blir orolig! Du vet bäst själv vid det här laget, men åk in om du är orolig. Kram!

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-25 17:20:34 följande:
    MCT, men gumman är det mycket du blöder? Förstår att du blir orolig! Du vet bäst själv vid det här laget, men åk in om du är orolig. Kram!
    Näe det är inte mycket..brunt... jag har läst leaevas tråd nu och är lite lite lugnare igen.. just nu sitter jag i en bil igen på väg tillbaka hemåt efter att ha varit i halmstad..
    Men blöder det i morgon igen så åker jag nog till gynakuten...om jag inte står ut till tisdag...
    Jahajaaa....
  • FruW

MCT, hur är blödningarna? Jag håller tummarna stenhårt för dig!

Grattis jowian, härligt att plussa så snabbt igen!

Rosen, usch va trist att tanten kom! Ring gyn o be om hjälp, o ge absolut inte upp!!

Jag tror inte att det funkade för oss den här månaden. Har haft spottings både i går o idag, så bara att ställa sig in på att tanten kommer, o hon är INTE välkommen! :(

• JoWiAn

Tack för alla grattis!!! Nu börjar den stora oron! Kan inte riktigt ta de till mig och är mega nervös för ännu ett MF! Jag är inte alls lika glad som jag var de första 2 gångerna. Jag går bara och väntar på blödningen. Jag kommer inte att planera in en babys i livet från jag sett den på skärmen med ett hjärta som slår efter v 12!

• JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-06-25 17:28:18 följande:
    Näe det är inte mycket..brunt... jag har läst leaevas tråd nu och är lite lite lugnare igen.. just nu sitter jag i en bil igen på väg tillbaka hemåt efter att ha varit i halmstad..
    Men blöder det i morgon igen så åker jag nog till gynakuten...om jag inte står ut till tisdag...
    Förstår din oro!! Fruktansvärt att inte veta och oron är hemsk! {#emotions_dlg.flower}
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-06-25 15:17:00 följande:
    Jowian Grattis gumman :) in med bilder på testen älskar det :))
    Har fortfarande bara plussat mega svagt! Starkare än igår och förgår iaf så går åt rätt håll! Nu är mina testlagret tester slut Så är det när man börjar testa 7 dagar innan BIM och får negativt (ibland 2 ggr per dag ) Ska köpa digitalt nu i början av veckan hade jag tänkt!
  • needtobreathe
    MCT;

Kom bara ihåg i bakhuvuet att jag blödde MASSOR av mina proggisar, de va färskt rött, brunt, massvis av klumpar o koagulerat blod, orange.. alla möjliga färger.. o de rann längs benen.. men de gick bra! De va bara pga vagitorerna.. retade slemhinnor, inget annat!

Håller alla tummar!!

Kram!
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-06-25 19:22:57 följande:
    MCT;

Kom bara ihåg i bakhuvuet att jag blödde MASSOR av mina proggisar, de va färskt rött, brunt, massvis av klumpar o koagulerat blod, orange.. alla möjliga färger.. o de rann längs benen.. men de gick bra! De va bara pga vagitorerna.. retade slemhinnor, inget annat!

Håller alla tummar!!

Kram!
    Förstått!! Kör in det i bakskallen! :D
    Jahajaaa....
  • HjärtatAlicia
    bim+6 och fortfarande ingen mens och inget plus (testade senast för två dagar sedan)..
    Men har en fundering.. när jag blev gravid med dottern så hoppade mensen över en månad.. sen kom den men varade bara 4 dagar, sen till nästa bim så plussade jag..
    Samma i februari när jag blev gravid.. fick mensen på bim+24 och sen varade i 2-3 dagar sen försvann den, och nästa bim så plussade jag..
    Funderar på om det blir samma nu? Frågan är då varför? :S 
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3