• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-06-23 19:45:18 följande:
    :)

Nu är vi snart framme... det har tagit mer än en timme längre tid än vanligt.. kommer nog vara närmare 1,5 timme innan vi väl är framme... massor med trafik och bitvis väldigt dåligt väder!

Jag hoppas det går smidigt och att jag inte behöver berätta nått i helgen... fortfarande lite ångest,,,det är sååå tidigt liksom..
    Sambons mamma dricker MÄNGDER med kaffe och normalt sett brukar jag hänga på henne en del.. men inte nu,.. vågar inte... i morgon är det dessutom stor midsommarfest med gäster och alkohol...spännande..

Hoppas ni har en bra kväll!
    Jag som blandar drinkarna imorgon Ingen somser om jag hoppar absolut päron och bara tar sprite Ska ta en tum ciderburk och hälla läsk i
  • Veronica88
    telgebo skrev 2011-06-22 20:39:10 följande:
    Jag har med gjort det och jag tror man kan lita på dom. Om du menar CB digital med veckoindikator. Jag fick 3+ dagen några dagar innan jag gick in i v.5
    Jag jag gjorde ett sånt test. Men där stod det är jag var i vecka 2-3 sen fick man avrunde det så 4-5.
  • sugarrush

MCT, fyll egna ölflaskor med alkoholfritt! Det brukar alltid funka! Likadant med vin - töm en flaska och häll i alkoholfritt i samma färg!

• Dag och natt
    Trevlig midsommarhelg önskas er alla! Hoppas ni får sol och värme! {#emotions_dlg.flower}Solig{#emotions_dlg.flower}
    Och hoppas att alla svaga plus blir starkare i helgen...
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79

Godmorgon tjejer... Måste kolla med er.. Bim+5 idag. Tog ett digitalt test nyss... 3+ veckor sedan befruktning... Borde inte kunna få det än på några dar...

Leaeva tog du någonsin ett digitalt test? Jag ser åttlingar framför mig....

• FruW

God morgon!

Fler än jag som är vaken :)

Lite konstigt MCT, du kanske ska ställa in dig på att det är 2... ;)

Spånar lite nu, det är inte ngn av dina mediciner som kan påverka??

Glad midsommar till er alla!!

• MCT79

Näe trombyl är blodförtunnnde så den ska inte påverka. Crinone är progesteron och ska inte kunna ge utslag på gravtester...

Nu blev det långt till vul! hahha!

• Bellas7

MCT japp tog digitalt ... Bim -4 gravid 1-2
    Bim gravid 2-3 och bim +5 gravid 3+

Hmm japp det ser ut som vi följer varandra tydligt gumman :) men du jag lovar att är där mer än en så kommer du ändå inte vilja bli av med någon :) jag gjorde första vul i v 5+3 pga blödningarna av crinonet. Tre hinnsäckar blev synligt då, sen andra gången vul v 7+0 tre foster med hjärtslag så det finns risk att du har släppt fler ägg.

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-24 07:41:04 följande:
    MCT japp tog digitalt ... Bim -4 gravid 1-2
    Bim gravid 2-3 och bim +5 gravid 3+

Hmm japp det ser ut som vi följer varandra tydligt gumman :) men du jag lovar att är där mer än en så kommer du ändå inte vilja bli av med någon :) jag gjorde första vul i v 5+3 pga blödningarna av crinonet. Tre hinnsäckar blev synligt då, sen andra gången vul v 7+0 tre foster med hjärtslag så det finns risk att du har släppt fler ägg.
    oj då...haha..ja... vad ska man säga...  :)  längtar till tisdag!!!
    Jahajaaa....
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3