• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-06-24 09:04:23 följande:
    oj då...haha..ja... vad ska man säga... :) längtar till tisdag!!!

Vi längtar oxå till tisdag Gud vad spännande!!!

Lite starkare plus idag men fortfarande mkt svagt! BIM imorgon. Intalar mig hela tiden att det inte kommer gå bra för testen inte är så starka som jag hoppats på. Har 1 test kvar. Ska ta de på söndag sen får det vara. Jag blir helt hispig på dessa tester!

• got2b

Jag följer er med spänning här tjejer! Kul att läsa att det går bra!
    Häftigt att det stod så på testet MCT! Jag tror stenhårt på fler för din del Glad

Lite ego också: Var på vul i måndags (2:a gången) och såg nåt litet där inne. 13,6mm och pickande hjärta. Maskinen räknade ut att det var 7+6 då (jag hade räknat 8+1). Ska tillbaka den 11:e juli efter lite tjat. Vill ju se så det är ok innan jag berättar på jobbet och släkt. Har berättat för de allra närmsta, föräldrar och fyra vänner.

Ha en underbar midsommar allihop!!

• Dag och natt
    MCT79 skrev 2011-06-24 06:49:29 följande:
    Godmorgon tjejer... Måste kolla med er.. Bim+5 idag. Tog ett digitalt test nyss... 3+ veckor sedan befruktning... Borde inte kunna få det än på några dar...

Leaeva tog du någonsin ett digitalt test? Jag ser åttlingar framför mig....
    Håhåhå! Gud vad roligt, kära MCT, tänk dig om du har flera småttingar i magen, helt otroligt! {#emotions_dlg.flower}
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-06-24 06:49:29 följande:
    Godmorgon tjejer... Måste kolla med er.. Bim+5 idag. Tog ett digitalt test nyss... 3+ veckor sedan befruktning... Borde inte kunna få det än på några dar...

Leaeva tog du någonsin ett digitalt test? Jag ser åttlingar framför mig....
    Tittar in på ett litet gästspel, hoppas det är okej, även om jag inte "tillhör" er tråd längre....

MCT, jag fick 3+ på BIM+4 i denna graviditet! (Kollade just mina tester i galleriet.)
    Jag trodde det var tvillingar minst, men det var visst bara en! Så jag tippar på en bebis, och att det kommer gå alldeles perfekt den här gången!
    Fjärde gången gillt?
  • Lofot

Hej, flickor!

Idag kom Tant Röd som beräknat så jag och maken börjar om nästa månad igen.
    På måndag ringer jag till kvinnokliniken för att få råd!
    Har inte gett upp, men visst känns det frustrerande. Mensen kom exakt på den dagen den skulle.
    Kan det varit så att ägget fäst litegrann och släppt ifrån sig lite hormon men sedan strax efter släppt igen? Kemisk graviditet? Nån som hört talas om det?

Nåja, vi ger inte upp.

• JoWiAn
    Lofot skrev 2011-06-24 15:55:38 följande:
    Hej, flickor!

Idag kom Tant Röd som beräknat så jag och maken börjar om nästa månad igen.
    På måndag ringer jag till kvinnokliniken för att få råd!
    Har inte gett upp, men visst känns det frustrerande. Mensen kom exakt på den dagen den skulle.
    Kan det varit så att ägget fäst litegrann och släppt ifrån sig lite hormon men sedan strax efter släppt igen? Kemisk graviditet? Nån som hört talas om det?

Nåja, vi ger inte upp.
    Vad tråkigt att höra Vad skönt att höra att ni inte ger upp! Önskar er all lycka till!
  • JoWiAn
    Lofot skrev 2011-06-24 17:03:49 följande:
    visst ska jag inte ge upp?

ABSOLUT INTE!!!!!!!!!!!!! Hur länge har ni försökt?

• Lofot
    JoWiAn skrev 2011-06-24 17:05:16 följande:

ABSOLUT INTE!!!!!!!!!!!!! Hur länge har ni försökt?

ett år i augusti. 3 mf sen dess då om man räknar med detta.
  • JoWiAn
    Lofot skrev 2011-06-24 17:12:15 följande:
    ett år i augusti. 3 mf sen dess då om man räknar med detta.

Vi började fösöka i sep 2010. Blev gravid i okt, MF nov. Blev gravid igen i feb, MF april. Nu förmodligen gravid igen.... Så rädd för ett tredje MF.

Min BM sa att man får hjälp efter 3 MF! Ring och fråga! Vilket test använde du när du fick plus?

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3