• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • kalmar brud
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:02:51 följande:
    Oj... Vågar knappt berätta hihi. Men 7 dagar innan BIM är inget onormalt. hihi
    Dag och natt skrev 2011-06-26 19:06:30 följande:
    Suck vilken partypooper!! Ja det är ju hopplöst när cykeln inte ens är normal, man vet ju inte alls när ÄL är då. Min har blivit bättre, från 36-33-26-27-30 dagar tror jag att den har varit i år. Men som den här månaden så verkar jag ha haft ÄL på dag 19, förra månaden på dag 14. Jaha! Och varför kunde den inte fortsätta vara så fin med dagarna den här gången då? Man undrar ju. 

Oj nu ska vi sätta igång med middan här, see you sweeties!! 
    hehe, jag har ju 25 stycken så jag börjar nog en vecka efter Jag fick + på ÄL test Skrattande
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:05:04 följande:
    OJ OJ OJ!!! Jag "gick" raka vägen in och beställde 20 st nya
    Men ops! Cool
    Jahajaaa....
  • JoWiAn
    kalmar brud skrev 2011-06-26 19:19:19 följande:
    Suck vilken partypooper!! Ja det är ju hopplöst när cykeln inte ens är normal, man vet ju inte alls när ÄL är då. Min har blivit bättre, från 36-33-26-27-30 dagar tror jag att den har varit i år. Men som den här månaden så verkar jag ha haft ÄL på dag 19, förra månaden på dag 14. Jaha! Och varför kunde den inte fortsätta vara så fin med dagarna den här gången då? Man undrar ju. 

Japp testlagret!! De e ju favoriterna. Tydliga och bra!
  • MCT79
    Fiiiint test MCT Solig Med alla de där hormonerna borde det verkligen räcka och bli över för oss alla i tråden! Suck vilken partypooper!! Ja det är ju hopplöst när cykeln inte ens är normal, man vet ju inte alls när ÄL är då. Min har blivit bättre, från 36-33-26-27-30 dagar tror jag att den har varit i år. Men som den här månaden så verkar jag ha haft ÄL på dag 19, förra månaden på dag 14. Jaha! Och varför kunde den inte fortsätta vara så fin med dagarna den här gången då? Man undrar ju. 

Tack!! *blåser på er alla!!!*  Det borde vara din tur snart också!!
    Jahajaaa....
  • Dag och natt

Tack MCT!! Jag har faktiskt ganska mycket molvärk.... Man börjar ju hoppas. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • telgebo

MCT: Vilken underbart fint starkt test du tog idag

Gravid v.22+6 BF 23/10 Bara 119 dagar dit
  • Lofot

Hejsan!
    OJOJOJ MCT vilket häääärligt starkt test du gjort! Snacka om bebis(ar)!!!

Idag ringde jag kvinnokliniken och blev uppskriven på väntelistan (3månader!!!) Känner mig både lugn och stressad på samma gång. Nu kanske vi få lite tabletter så att det håller sig kvar. Men vi försöker ändå innan också, det kan ju varit slumpen.
    Enligt barnmorskan så trodde hon aboslut inte att det inte skulle gå för oss då vi blivit gravida förut. Känns ju bra förstås.

• MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-26 21:16:01 följande:
    Tack MCT!! Jag har faktiskt ganska mycket molvärk.... Man börjar ju hoppas. 
    Oh vad spännande! Det hade jag med... fick superömma bröstvårtor och molvärk bara 4-5 dagar efter äl.. tänkte att det bara var inbillning men icke...!

När är det du har bim nu igen?
    Jahajaaa....
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-06-26 19:22:08 följande:
    Japp testlagret!! De e ju favoriterna. Tydliga och bra!
    Grattis till pluset, gumman! Hurra, hurra! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • FruW

Snyggt MCT!! du hade bokat tid för Vul snart va?

Har helt tappat tron på det här nu :( såg att nästa cykels bim är dagen efter min 31-årsdag. Förra sommarn när jag fyllde 30 tyckte jag det var urjobbigt, då jag alltid har velat ha barn innan den åldern. Kohandlade lite med mig själv inför 30-årsdagen o bestämde att det är ok att va gravid då, barnet behöver inte ha hunnit födas.. Födelsedagen firade jag med massa vänner, gott vin o ingen bebis i magen.. Blev ledsen imorse när jag insåg att snart har ytterligare ett år gått o risken är stor att även den här födelsedagen spenderas som ogravid :(

Jag tror faktiskt inte att jag orkar vänta så mkt längre nu :(

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3