• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Saftmedbulle
    needtobreathe skrev 2011-06-28 17:14:47 följande:

SaftochBulle;

Usch, va de så nära inpå! :( Beklagar! Men bryt ihop o kom igen!

Får ja fråga om du bor på Södra sidan då du ska till Huddinge? Vi bor i Hagsätra! :)

Japp! Bor i Norsborg, så Huddinge är ju närmast.
  • LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-06-27 16:57:16 följande:
    Om han satte igång en utredning och du sedan blev gravid så har jag väldigt svårt att tro att han inte återupptar den! Ring tycker jag! Om man inte ringer får man iaf definitivt ett nej...

Ja, jag ska.. ska bara.. ;)

Massa grattis till ditt fina VUL!! :D O ha en toppenresa!

• MCT79

Jag vill inte säga T-ordet men jag hoppas du fattar!! =))

Å ring och få utredningen nu... det blir förhör när jag kommer hem.. ;)

Jahajaaa....
  • Dag och natt

Tack söta Sofy, Devin är bedårande! Hade du frågat för några månader sen hade jag tyckt att det varit jobbigt med bilderna men det går ganska bra nu. Men då undvek jag familjeliv i största allmänhet också, skulle inte hänga här om jag inte orkade bli påmind om andra barn. Tack söta du för att du frågar - och respekterar om någon inte klarar av att se bilderna! Kram på dig!! 

MCT, härligt att ultraljudet gick bra! Ha det så superbra i NY! {#emotions_dlg.flower}

Lite ego: Fick typ två droppar blod på papperet idag på eftermiddan, 9 dar efter ägglossningen. Kan vara mensen som är på gång och blir ledsen i ögat om det är så att jag fått en kort lutealfas igen. Det lär visa sig imorgon bitti, jag får alltid mensen på natten/morgonen. Det har inte kommit något mer nu. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-06-28 20:51:00 följande:
    Tack söta Sofy, Devin är bedårande! Hade du frågat för några månader sen hade jag tyckt att det varit jobbigt med bilderna men det går ganska bra nu. Men då undvek jag familjeliv i största allmänhet också, skulle inte hänga här om jag inte orkade bli påmind om andra barn. Tack söta du för att du frågar - och respekterar om någon inte klarar av att se bilderna! Kram på dig!! 

MCT, härligt att ultraljudet gick bra! Ha det så superbra i NY! {#emotions_dlg.flower}

Lite ego: Fick typ två droppar blod på papperet idag på eftermiddan, 9 dar efter ägglossningen. Kan vara mensen som är på gång och blir ledsen i ögat om det är så att jag fått en kort lutealfas igen. Det lär visa sig imorgon bitti, jag får alltid mensen på natten/morgonen. Det har inte kommit något mer nu. 
    Hoppas på nidis!!!
    Jahajaaa....
  • FruW

Havsklippan jag hade småblödningar i helgen, hade äl i tisdags. Så tycker vi bestämmer att det är nidis för oss båda!! ;)

• telgebo

Fan, känner mig gråtfärdig...orolig för bebis just nu....Gråter

Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • FruW

Kalmarbrud - jag o SoMa har gjort en deal, vi ska testa på fredag! Ska du hänga på?? ;) när har du bim? Jag har på tis, så fredag är en chansning, men men.. Har noll symptom så är inte speciellt hoppfull..

Telge, jobbigt! har du provat alla "knepen"- drick ngt sött/kallt etc? Håller tummarna för att du snart får ett gäng sparkar :) o tänk på att det ändå är ganska så ovanligt att bebisen dör så pass långt fram i grav!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3