• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • telgebo
    FruW skrev 2011-06-28 22:38:15 följande:
    Kalmarbrud - jag o SoMa har gjort en deal, vi ska testa på fredag! Ska du hänga på?? ;) när har du bim? Jag har på tis, så fredag är en chansning, men men.. Har noll symptom så är inte speciellt hoppfull..

Telge, jobbigt! har du provat alla "knepen"- drick ngt sött/kallt etc? Håller tummarna för att du snart får ett gäng sparkar :) o tänk på att det ändå är ganska så ovanligt att bebisen dör så pass långt fram i grav!!
    Ja jag har testat allt jag kan komma på utan respons från bebis, jag hoppas den bara är trött ikväll pga värmen. Är ju själv trött som bara den, men kan inte koppla av för att sova då dessa hjärnspöken finns i skallen.
    Gravid v.23+1 BF 23/10 Bara 117 dagar dit
  • FruW

När kände du den sist? Är du orolig kan du ju ringa till t ex sjukvårdsupplysningen, kan kännas bra ibland att prata med ngn kunnig.. Skickar en kram till dig

• LisaVäntar
    MCT79 skrev 2011-06-28 20:34:35 följande:
    Jag vill inte säga T-ordet men jag hoppas du fattar!! =))

Å ring och få utredningen nu... det blir förhör när jag kommer hem.. ;)
    Jag fattar ;) Ska! Fast ska se till att få en mens till först, krånglar den också blir det farbror doktorn direkt! Vill inte lägga semestern på massa sånt :/
  • LisaVäntar
    telgebo skrev 2011-06-28 21:58:36 följande:
    Fan, känner mig gråtfärdig...orolig för bebis just nu....Gråter
    Förlåt, men för mig är det ganska jobbigt när du skriver om din så långt gågna graviditet. Får du inget stöd i gravidgruppen? Förlorade mitt barn ungefär där du är nu, och varje gång du skriver om problem med din graviditet väller allting fram igen o det är hårt.. Här hänger jag för att få stöd i jakten på en ny graviditet.. :( Hoppas du inte blir ledsen..
  • kalmar brud

MCT79 => Du är med i någon tråd för testmissbrukare... Kan du länka till den? Jag hittar den bara på GOOGLE och sen kan jag inte logga in för att spara den bland favoriter 

Den heter Alla test-narkomaner se hit!!

• telgebo
    LisaVäntar skrev 2011-06-29 11:31:01 följande:
    Förlåt, men för mig är det ganska jobbigt när du skriver om din så långt gågna graviditet. Får du inget stöd i gravidgruppen? Förlorade mitt barn ungefär där du är nu, och varje gång du skriver om problem med din graviditet väller allting fram igen o det är hårt.. Här hänger jag för att få stöd i jakten på en ny graviditet.. :( Hoppas du inte blir ledsen..
    Förlåt var bara orolig. Fick inget svar på det andra stället.
    Gravid v.23+2 BF 23/10 Bara 116 dagar dit
  • Dag och natt

mimmi: Då hoppas vi på nidis, för jag har inte blött något mer efter det!
    Har faktiskt känt mig tröttare idag, segare, men det kanske beror på värmen.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Tar tillbaka det där, såg att jag började få bruna flytningar nu så snart är mensen här. 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • JoWiAn

GRATTIS MCT, en liten lättnad i all oro!!!!

Fick mina test igår. Blivit mkt starkre sen i torsdags! Men inte såna starka som ni har. Har riktigt ont i magen imellanåt. Men växtvärk sägs de. Fan idag har jag haft mest ont på ena sidan. Min tanke direkt: UTOMKVEDES! Fan varför kan man inte bara vara lugn? V5+0 idag enligt BM räkning.

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3