• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-30 09:08:18 följande:
    SoMa hur känner du dig inför i morgon? Jag känner inget alls, mer än att jag är trött som attan idag, men kan nig mer bero på att jag körde hö hela dagen igår! Inga gravsymptom så blir nog blankt test i morgon.. Jaja...
    Bara det där med att du inte har några symptom alls kan vara symptom i sig! Hur brukar du må innan mens annars? Alltid känna av nåt lite eller?
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

Ohh så spännande Mimmi och SoMa :).
    Man kan ju plussa tidigare allt beror på när ägget fäster. Denna graviditet fick jag plus på äl+9. Tog ju testet tio dagar efter älsprutan på kvällen och ett svagt plus så håller tummarna för er för nu Kran

• FruW

Blä, fick en minimal brun flytning nu, så hör nog sällskap med havsklippan till nästa månad :(

• Saftmedbulle
    Dag och natt skrev 2011-06-29 22:05:24 följande:
    Jo jag tror tyvärr det, kom lite rött på papperet nu, så inatt sätter det nog fart. Suck jag känner mig helt uppgiven, jag känner för att ge upp allt och dra täcket över huvudet. Vi gick en promenad ikväll men det känns inte ett dugg bättre. Ska sova snart så natti natti på er {#emotions_dlg.flower}
    Blä och usch och fy! Jaa, ett täcke över huvudet (eller när jag är riktigt nere, en kula i pannan...) och vad man mest längtar efter i ett sånt läge... Styrkekram till dig!

P.S Promenader är bra, fortsätt med dom.
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-06-30 09:48:53 följande:
    Ohh så spännande Mimmi och SoMa :).
    Man kan ju plussa tidigare allt beror på när ägget fäster. Denna graviditet fick jag plus på äl+9. Tog ju testet tio dagar efter älsprutan på kvällen och ett svagt plus så håller tummarna för er för nu Kran
    Ja, fast jag brukar ju få plus sent, men man vet aldrig... Det kommer visa sig
    Hur länge hade du symptom av Ovitrellen? Hela tiden eller? Jag blir galen! Skrikandes

Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-30 09:56:01 följande:
    Blä, fick en minimal brun flytning nu, så hör nog sällskap med havsklippan till nästa månad :(
    Kan fortf vara nidis, gumman!!!! Nu tar vi inte ut nåt i förskott...
    ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    kalmar brud skrev 2011-06-29 17:30:08 följande:
    MCT79 => Du är med i någon tråd för testmissbrukare... Kan du länka till den? Jag hittar den bara på GOOGLE och sen kan jag inte logga in för att spara den bland favoriter 

Den heter Alla test-narkomaner se hit!!

www.familjeliv.se/Forum-1-289/m53288283.html
  • Dag och natt

Tack för alla stöttande ord, ni är underbart fina allihopa!
    Och precis som Rosen tänkte jag göra ett sommaruppehåll från FL, det är för jobbigt just nu att varje månad gå och hoppas på att det tagit sig.
    Stor kram till er alla och hoppas ni blir på tjocken hela bunten innan jag kommit tillbaka igen!
    {#emotions_dlg.flower}HjärtaSkålGravid{#emotions_dlg.flower}PlusHjärtaNalle 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Stor kram till dig med havsklippan!! Hoppas du får en härlig sommar o snart känner dig piggare! Du är såå välkommen hit när du orkar igen! Förhoppningsvis kan du hå direkt till plustråden ;)

• Dag och natt

Kram mimmi, hoppas hon håller sig borta från dig trots flytningarna! {#emotions_dlg.flower}

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3