• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Dag och natt

Jo jag tror tyvärr det, kom lite rött på papperet nu, så inatt sätter det nog fart. Suck jag känner mig helt uppgiven, jag känner för att ge upp allt och dra täcket över huvudet. Vi gick en promenad ikväll men det känns inte ett dugg bättre. Ska sova snart så natti natti på er {#emotions_dlg.flower}

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • FruW

Usch va tråkigt havsklippan!! Skickar en stor kram till dig!!!

• Decembra

Havsklippan: Så otroligt ledsamt

٩(-̮̮̃-̃)۶ Mamma till två gossar, -06 & -08 ٩(-̮̮̃-̃)۶
  • LisaVäntar
    Dag och natt skrev 2011-06-29 22:05:24 följande:
    Jo jag tror tyvärr det, kom lite rött på papperet nu, så inatt sätter det nog fart. Suck jag känner mig helt uppgiven, jag känner för att ge upp allt och dra täcket över huvudet. Vi gick en promenad ikväll men det känns inte ett dugg bättre. Ska sova snart så natti natti på er {#emotions_dlg.flower}
    Usch.. hoppas det tar sig nästa gång! Ge inte upp, när det väl lyckas för oss kommer det vara värt alla stunder av oro, ledsenhet, besvikelse och ilska.. *kramar*
  • SoMa72
    Dag och natt skrev 2011-06-29 22:05:24 följande:
    Neeeeeeeeeeeeeeej, tråkigt! Då hoppas vi på att nästa månad blir bättre... {#emotions_dlg.flower} 
    Kram på dig!
    ♥ ♥ ♥
  • Lofot

Nu tänker jag slappna av och sluta bry mig. Jag ska sexa på utav bara fan men inte ta några jäkla ältester eller gravtester. Jag kommer vara mindre aktiv här inne då det mest stressar upp mig.
    Hoppas det går bra för er alla med kommande graviditeter :)
    Och tack för all stöttning ni gett.

Jag är helt säker på att jag kommer få barn, men stressen är inte bästa förutsättningen för att det ska bli nåt. Nu ska jag ha semester, njuta av solen, havet och mannen. Sen får vi se när det vill sig :)

• FruW

Ha en skön sommar Rosen! Jag förstår dig, känner ibland likadant.. Du är jättevälkommen tillbaka hit när du har lust igen!

Kram på dig!!

SoMa hur känner du dig inför i morgon? Jag känner inget alls, mer än att jag är trött som attan idag, men kan nig mer bero på att jag körde hö hela dagen igår! Inga gravsymptom så blir nog blankt test i morgon.. Jaja...

• SoMa72
    Lofot skrev 2011-06-30 08:48:55 följande:
    Nu tänker jag slappna av och sluta bry mig. Jag ska sexa på utav bara fan men inte ta några jäkla ältester eller gravtester. Jag kommer vara mindre aktiv här inne då det mest stressar upp mig.
    Hoppas det går bra för er alla med kommande graviditeter :)
    Och tack för all stöttning ni gett.

Jag är helt säker på att jag kommer få barn, men stressen är inte bästa förutsättningen för att det ska bli nåt. Nu ska jag ha semester, njuta av solen, havet och mannen. Sen får vi se när det vill sig :)
    Ha en underbar sommar, gumman! Håller tummarna för att du blir gravid snart... {#emotions_dlg.flower} Kram
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-06-30 09:08:18 följande:
    SoMa hur känner du dig inför i morgon? Jag känner inget alls, mer än att jag är trött som attan idag, men kan nig mer bero på att jag körde hö hela dagen igår! Inga gravsymptom så blir nog blankt test i morgon.. Jaja...
    Jag tror ju att alla symptom fortf beror på sprutan. Iimorgon borde den vara borta och sånt man känner fr.o.m då borde vara "äkta"
    Kommer bli blanka test här med, har ALDRIG fått plus så tidigt.  Men vi ger inte upp än på några dagar..
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3