• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-07-11 20:31:59 följande:
    F-n... Blev ett annat märke!! Obestämd Trodde inte det var så viktigt... Men ska genast kolla blocket...
    Har du fler tips!! Skrattande
    Det ska vara vovven då! Skrattande Men amatööööör, klart det måste vara volvo! (säger hon som åker opel eller toyota...)
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-11 20:40:18 följande:
    Här pratar ni om viktväktarna och äta på assiett. Hur ska jag äta då? Hör på den här. Äter jag nyttigt och bra så jag blir lagom mätt mår jag tokilla efter ca 15 min. Äter jag flott och blir proppmätt mår jag toppen i tre timmar!
    Dilemma!! Sikta på att må bra tycker jag! =) Jag vill helst ha gurka, apelsinjuice och toast...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • pixerpie
    MCT79 skrev 2011-07-11 20:41:52 följande:
    Det ska vara vovven då! Skrattande Men amatööööör, klart det måste vara volvo! (säger hon som åker opel eller toyota...)
    Ja.. måste skaffa hund...
    Och när jag tänker efter... Byte ju bort passaten mot en citroen. Det är SÄKERT därför!!

Pratade med dottern som hade en killkompis på besök. De lekte mamma, pappa och barn.
    -Men vi har inga barn! 
    - Nähä, men du kan väl låtsas att du har en bäbis i magen, så kan ni ju få ett barn och sedan leka med dockvagnen, sa jag. 
    Tittade dottern allvarligt på mig.
    - Men mamma, jag är ju PAPPA!!  Skrattande
  • pixerpie
    Bellas7 skrev 2011-07-11 20:58:23 följande:
    Pixan fixa inte Volvo och vovve då blir det tre ;)
    Å, f-n... Två, då??
  • pixerpie
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 21:12:20 följande:
    Är du gravid, mabaja?
    Haha, det måste vara Ford om man ska få två!
    Bmw... vad blir det då?? Vill gärna ha två... Hade det inte varit för "den stora bagagen" i nya bilen skulle jag byta... Köpte ju den innan senaste mf... Så vi skulle kunna bli en STOR familj!! Fast än är det ju inte försent...
  • FruW

Underbar kommentar från dottern pixan!!

Ja du, känner du dog redo för matchen igen? Jag känner att jag liksom petar lite försiktigt med tårna på planen, men mer är det inte, än...

Vi har pratatom att om vi inte är gravida i vår blir det nog en hund för oss. O vi köpte en ny bil förra året, en riktig familjebil. Ford focus. Fick säga till säljaren 3 gånger under 30 min att nej vi har inga barn, nej jag är inte gravid o till sist: NEJ JAG TROR INTE ATT BILEN KOMMER GÖRA MIG GRAVID HELLER!!! Köpte bilen strax efter mf 2 o 3, hade en riktig svacka då o puckot till säljare fattar ingenting!!!!

Jaja.. Duktiga ni är med maten! Själv har jag precis kommit hem från 6 km promenad i skogen, hittade massa goda smultron :)

• got2b
    FruW skrev 2011-07-11 21:23:46 följande:
    Underbar kommentar från dottern pixan!!

Ja du, känner du dog redo för matchen igen? Jag känner att jag liksom petar lite försiktigt med tårna på planen, men mer är det inte, än...

Vi har pratatom att om vi inte är gravida i vår blir det nog en hund för oss. O vi köpte en ny bil förra året, en riktig familjebil. Ford focus. Fick säga till säljaren 3 gånger under 30 min att nej vi har inga barn, nej jag är inte gravid o till sist: NEJ JAG TROR INTE ATT BILEN KOMMER GÖRA MIG GRAVID HELLER!!! Köpte bilen strax efter mf 2 o 3, hade en riktig svacka då o puckot till säljare fattar ingenting!!!!

Jaja.. Duktiga ni är med maten! Själv har jag precis kommit hem från 6 km promenad i skogen, hittade massa goda smultron :)
    Vi funderar på att köpa en focus (kombi alltså). Vad tycker du om den? Har hittat en vi är ganska sugna på som är från -08 (nya utseendet).
  • FruW

Vi älskar vår bil!! Vi har en -10 miljödiesel, lagom stor o toppenbra tycker jag!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3