• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • FruW

Stort grattis här med leaeva!!!! Men du höll oss alla på halster! Fick smyga iväg för att kika in här emellanåt, då jag hade gäster...

SoMa DE HAR KOMMIT!!!!! tack snälla snälla du!!!!!!!!!!

• SoMa72

Härligt, Mimmi! Nu håller jag tummarna för att det blir nåt den här månaden...

• FruW

Hihi, har precis svalt den första tabletten :)

Blir till att inhandla albyl i nästa vecka med då, från äl var det va? Känner mig helt förvirrad, så många tabletter att hålla reda på!

• Lofot

Usch, jag gillar inte äl längre. Igår bråkade vi. Jag tycker inte man ska ha sex "bara för att" skaffa barn. Men det blir ju så under dessa dagar. Man ska ju njuta av varandra och inte bara tänka på att  det nu ska ta sig... Blir så trött.
    När vi först bestämde oss för att skaffa barn så var det jättespännande ju...
    Nu känns det så jäkla onödigt då det ändå aldrog blir nåt.

Alltså, ursäkta surkärringen Glad Men jag måste få spy lite galla här...

• LisaVäntar

Exakt samma här rosen! Hade världens bråk häromdagen över detta, har blivit så tråkigt och jobbigt! :( inte så det ska vara o göra barn ju!

• Lofot
    LisaVäntar skrev 2011-08-05 08:40:40 följande:
    Exakt samma här rosen! Hade världens bråk häromdagen över detta, har blivit så tråkigt och jobbigt! :( inte så det ska vara o göra barn ju!
    Precis, det va så jag kände igår och visst, det var mest jag som härjade. Men det känns som att det blir  så fel när man har "måstet" på sig. Maken skulle på innebandyträning och vi hade ca 30 minuter på oss... Kändes riktigt knasigt och då blir jag sur och grinig och tvär. Inte det minsta horny liksom Flört Samtidigt som man vill ha barn och man vet hur ett barn blir till...
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-08-04 20:04:29 följande:
    Men du nämn att du får svaga plus som försvinner då! Det låter som du skulle vara hjälpt av läkemedel...

Vi ska till läkaren på måndag...... Inget plus idag heller så jag är inte gravid. Hoppas vi får något med oss hem att prova.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3