• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • JoWiAn
    Lofot skrev 2011-08-05 08:48:25 följande:
    Precis, det va så jag kände igår och visst, det var mest jag som härjade. Men det känns som att det blir  så fel när man har "måstet" på sig. Maken skulle på innebandyträning och vi hade ca 30 minuter på oss... Kändes riktigt knasigt och då blir jag sur och grinig och tvär. Inte det minsta horny liksom Flört Samtidigt som man vill ha barn och man vet hur ett barn blir till...

Vi hr det precis likadant.... Jättejobbigt! Men som tur är behöver inte vi tjejer vara horny Räcker ju att killen kör linan ut. Men de känns dumt och man känner sig som en produktionsapparat.
  • Lofot
    JoWiAn skrev 2011-08-05 10:06:41 följande:
    Vi hr det precis likadant.... Jättejobbigt! Men som tur är behöver inte vi tjejer vara horny Räcker ju att killen kör linan ut. Men de känns dumt och man känner sig som en produktionsapparat.
    verkligen! :)
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-08-05 10:03:30 följande:
    Vi ska till läkaren på måndag...... Inget plus idag heller så jag är inte gravid. Hoppas vi får något med oss hem att prova.
    Kräv lite pergo och trombyl, hoppas det ska göra susan.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-08-05 09:46:37 följande:
    Nä, det är ju inte såååååå upphetsande att ligga på kommando liksom :/
    Alltså det här kommer låta hemskt.. jag känner igen mig fullt ut men vi drog in humor i det och började skilja på nöjessex och produktionssex... nöjessexet gick ut på njutning och närhet... utlösning var inget mål...
    under älperioderna hände det ju ofta att man inte var sugen ALLS... Min sambo skämtade rätt grovt och menade att "det är okej, du behöver bara ligga där!" Hahah!

Min poäng är... glidmedel kommer man långt med... nångång när man håller på kommer lusten också... å sen är man ju nöjd efteråt...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Ja, jag har försökt det, men Mats är ju motståndare till all sex som inte är för lustens skull :/ fast han gjorde ju det ändå efter vi hade bråkat.. Ska försöka övertala honom att vi ska se det som så och göra det till ett skoj måste (som att diska eller nåt, det är skönt o man är nöjd när det är gjort ;))

• MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-08-05 12:51:39 följande:
    Ja, jag har försökt det, men Mats är ju motståndare till all sex som inte är för lustens skull :/ fast han gjorde ju det ändå efter vi hade bråkat.. Ska försöka övertala honom att vi ska se det som så och göra det till ett skoj måste (som att diska eller nåt, det är skönt o man är nöjd när det är gjort ;))
    Mmm... det är inte lätt... egentligen HAR han ju rätt... men vafasen...
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Ja, det är det som gör det så svårt.. Ska det bli några barn får man ju ligga när man kan bli med barn, inte bara när lusten faller på.. Det är ett jobb God damn it! ;)

• Maho81

Jag har en sambo som jag bara behöver säga "ligga" till så är han redo ;) Innan vi började försöka så sa jag en gång: "ska vi ligga? jag ägglossning." "mäh!" fick jag till svar, det gick två minuter sen sa han: "du kan ju inte bara säga så där och sen inte göra något!?!" ;D

• JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-08-05 10:46:32 följande:
    Kräv lite pergo och trombyl, hoppas det ska göra susan.
    Pergo är det inte de som stimulerar ÄL???????
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3