• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • HjärtatAlicia
    MCT79 skrev 2011-08-06 10:45:28 följande:
    Åhhh hoppas hoppas hoppas!!!
    Hjärta
    Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • FruW

Åh vad spännande plutten, håller tummarna för att du ska få ett starkt plus snart!

Hur går det flickanfin, har det kommit mer blod? Jag hoppas att allt är bra med liten i magen, o att den stannar lääänge o växer sig stor!

Fy för mensvärk! Fick med sambon o valpen till stan för att handla lite, men fick snabbt åka hem o lägga mig i soffan istället :( han köpa albyl minor (rätt hoppas jag?) iaf, så hoppas att pergo, albyl o progesteronsalva is the shit!!

Nu ska jag ta med mig valpen o sambon o kolla å film. Vi har ett "biorum" i källaren o fick ett par supersköna fåtöljer i går, så ska trotsa det fina vädret o krypa ner i mörkret istället :)

Nu verkar mensen snart va slut här, sååå skönt!

Kram på er alla godingar

• MCT79

Härligt det låter med biorum Mimmi! Jag har trotsat många dagar med finväder sista tiden.. Ge mig en regnig dag!!!

• HjärtatAlicia

Fortsatt bruna flytningar under dagen, och molande värk i magen precis som mensvärk.. men fortfarande inte mer blod :D

Alicia född 090225 <3 Ma vecka 13 i mars -11 <3 Mf vecka 5-6 i junu/juli -11 <3
  • Maho81

Aj! =( Jäkla mensvärk som jag haft sen missfallet, men de sista dagarna har det börjat sticka, bränna och göra riktigt ont i blygdbenet och höftbenen =(

• FrkSommar

Hej kan jag va´ra på ett på ett hörn´? Fock mit andra MA idag ochhar fyra MF i bagaget....
    jag är inne i IVF karusellan och lit´der av total panik jst nu... 
    Är inte så säker på att jag orkar mer men jag har god lust att ge upp totalt! 

• MCT79
    FrkSommar skrev 2011-08-06 22:47:21 följande:
    Hej kan jag va´ra på ett på ett hörn´? Fock mit andra MA idag ochhar fyra MF i bagaget....
    jag är inne i IVF karusellan och lit´der av total panik jst nu... 
    Är inte så säker på att jag orkar mer men jag har god lust att ge upp totalt! 
    Hej FrkSommar, självklart  får du vara med här! Tråkigt att höra vad du varit med om och jag känner såå igen känslan av att inte orka igen. Det är okej att känna så och deppa ihop ett tag, men du kommer resa dig igen. Man gör det på något konstigt sätt.
    Hur länge har ni kämpat?

Kramar!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

JoWiAn och Flickanfin hur går det för er?

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • Pandoras box78
    BIM AUGUSTI
    5 aug - Mimmi80 (15:e försöket, 3mf)
    5 aug-JowiAn (3 MF: nov -10, april -11, juli-11)
    23 aug - Javisst (2:a försöket efter totalt  tre MA).
    24 aug - LisaVäntar  (6:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL
    Pandoras box78 (försökt sen nov. 2009 1X, 1 mf, 2 ma)
    Saftochbulle (11:e försöket efter 3 mf)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    leaeva efter 4mf och x
    meh84 (1 MA dec-10)
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    SoMa72 (efter 4 MF)
    Flickanfin (efter 1 MA och 1 mf)

Flyttar fram denna och uppdaterar mig. Har ÄNTLIGEN fått min första mens sen skrapningen i januari. Tjohoooo!!! Fast vi kommer att vänta en cykel till bara för att kroppen ska få komma i ordning ordentligt. Men i september hoppas jag på att få joina er på + sidan!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3