Lillebäcks mamma skrev 2010-06-14 10:08:36 följande:
Jag fick mitt tidiga ultraljud gratis på mvc kungshöjd. Fick bilden gratis med, så det ska nog inte vara några problem
Bad du om det och fick ul:et samma dag?
Det låter bra det där, jag funderar på att be om ett ul på torsdag också. Visst jag såg den vifta i torsdags men det känns som en månad sen, MINST!! Och jag skulle bara vilja se att allt OK innan resan. Alt. att man får höra hjärtljuden. Men är rädd att hon kommer tycka att nupp:ulet duger som försäkran att allt är ok... Och det borde det ju va! Ser iaf fram emot inskrivningen nu! Ska bli supermysigt nu när vi fått se den vinka. Synd bara att maken är borta med jobbet. Men det är ju mest tjöt så det gör nog inte nåt! Hehe.
Hörrni ni som funderar på att inte berätta eller berätta. Vi berättade för betydligt fler förra gången som då slutade i MA och det var skönt att ha berättat. Det fanns många att söka stöd hos. För de allra allra flesta så går ju allt finfint så jag tycker att man ska berätta, speciellt om man annars måste krångla till det med massa lögner. Att skippa att dricka en kväll med kompisarna går ju alltid att dra sig ur men om det blir många olika tillfällen så minns man knappt vilken vit lögn man drog sist. Haha.
Jag tror att vi kommer få ett helt gäng fina Göteborgskottar här inne!