• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:34:49 följande:
    Absolut INTE i samma utsträckning som Pedofilifall. Där TALAR vi om klassfråga verkar det som.
    En fråga. Kan inte invandrare vara pedofiler?
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-07-17 15:36:57 följande:
    En fråga. Kan inte invandrare vara pedofiler?
    Du menar på samma sätt som svenskar är helt oförmögna att vara våldtäcksmän?Obestämd
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Dorian Ertymexx
    Joppis skrev 2010-07-17 15:27:38 följande:
    Är överfallsvåldtäkter ex. en klassfråga?
    Ja, absolut. Eller tror du att det är något som finns skrivet i vissa kulturer? Eller är något genetiskt?
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:39:24 följande:
    Du menar på samma sätt som svenskar är helt oförmögna att vara våldtäcksmän?Obestämd
    Det heter våldtäktsmän.... Det var en fråga bara. Jag läste nånstans att det i vissa länder där det förekommer ex. incest m.m döljs genom hedersmord. Kanske är likadant för pedofiler.
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-07-17 15:43:41 följande:
    Det heter våldtäktsmän.... Det var en fråga bara. Jag läste nånstans att det i vissa länder där det förekommer ex. incest m.m döljs genom hedersmord. Kanske är likadant för pedofiler.
    * noterad *

Och bara för att du har läst det någonstans så gäller det ALLA utlänningar?
  • Dorian Ertymexx
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:32:04 följande:
    Snart kommer du få Jag-VET-ATT-INVANDRARE- ÄR- SLÖDDER-LYSSNA-PÅ-MIG-FÖR HELVETE-Eliten på dig om du fortsätter att tala gott om ditt område.

Jag gjorde det "misstaget" för inte länge sen och blev totald idiotförklarad.
    Jag också. 32 års erfarenhet är inte lika mycket värt som någons fördom, tydligen.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2010-07-17 15:47:05 följande:
    Jag också. 32 års erfarenhet är inte lika mycket värt som någons fördom, tydligen.
    Jag har inte så långt erfarenhet som du. BARA en si så där 10år sammanlagt i olika områden både här i Stockholm och nere i Skåne men men NEJ då, det är inte viktig som VI-VET-ALLT-ELITEN.
  • Joppis
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:46:41 följande:
    * noterad *

Och bara för att du har läst det någonstans så gäller det ALLA utlänningar?
    Skrev jag alla utlänningar? Vart???
  • bitte67
    Dorian Ertymexx skrev 2010-07-17 15:47:05 följande:
    Vi kan ju bilda klubb. Mina 37 år i samma område gällde ju inte heller. Dum som jag var...
  • bitte67
    I Blackrose I skrev 2010-07-17 15:56:13 följande:
    Jag har inte så långt erfarenhet som du. BARA en si så där 10år sammanlagt i olika områden både här i Stockholm och nere i Skåne men men NEJ då, det är inte viktig som VI-VET-ALLT-ELITEN.
    Det är ju klart att de vet bättre än oss! Vi bor ju bara i områdena. Men de VET hur det är...
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.