• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • sasssyy
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:15:07 följande:
    Undra sa flundra.. om man ska stolpa upp alla nick här och ge lite kommentarer om vad man tycker om vederbörande?

*ska fundera på det ett tag*
    undrar sa flundran, om gäddan är en fisk?..så sa alltid min morsa. ha ha ha ha
  • MysTic PrincesS
    sasssyy skrev 2010-06-14 21:11:22 följande:
    jag orkar inte vara akademisk korrekt med stor bokstav hela tiden.. .plus att alltid stör det någon att man är fd svensklärare och missar det he he he

men tack för de fina orden

finns en tråd om kött ...
    En tråd????? Finns hur många som helst med kött iblandat
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • sasssyy
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:24:22 följande:
    En tråd????? Finns hur många som helst med kött iblandat
    ha ha ha... jo kött, vegetarianer och genast kom jag att tänka på sean banan. "kööööött fiii faaaan" ha ha ha.. fasen vad flippad jag är känner jag
  • MysTic PrincesS
    sasssyy skrev 2010-06-14 21:26:39 följande:
    ha ha ha... jo kött, vegetarianer och genast kom jag att tänka på sean banan. "kööööött fiii faaaan" ha ha ha.. fasen vad flippad jag är känner jag
    Hittat den.. följde bara spåren efter dig o idiblon
  • sasssyy
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:31:04 följande:
    Hittat den.. följde bara spåren efter dig o idiblon
    ja det var la inte för svårt va Flört
  • MysTic PrincesS
    sasssyy skrev 2010-06-14 21:33:05 följande:
    ja det var la inte för svårt va Flört
    Nope... inte när jag såg ditt nick i senaste skrivet

Men jag vart inne o snurrade på mat o bak Obestämd

kött är mat ju Drömmer lammkött är relationsproblem Tungan ute
  • idiblon yes
    sasssyy skrev 2010-06-14 21:13:44 följande:
    ha ha ha.. sök och ni skall finna säger jag bara *S*
    Jag orkade nog inte gå tillräckligt långt bak i tråden, dock. Tungan ute
    Vilar vid denna källa...
  • Maggis

Det finns de jag gillar och de jag ogillar. Och så finns det med all säkerhet de som ogillar mig. Sånt är livet. Kan inte vara älskad av alla.

//Maggis
  • idiblon yes
    Maggis skrev 2010-06-14 21:55:57 följande:
    Det finns de jag gillar och de jag ogillar. Och så finns det med all säkerhet de som ogillar mig. Sånt är livet. Kan inte vara älskad av alla.
    Jag hade mått dåligt om alla på FL gillade mig. Då hade jag ju inte lyckats med någonting alls...
    Vilar vid denna källa...
  • Maggis
    idiblon yes skrev 2010-06-14 21:57:42 följande:
    Jag hade mått dåligt om alla på FL gillade mig. Då hade jag ju inte lyckats med någonting alls...
    Nä, precis. Ibland är folk som irriterar och ifrågasätter mycket viktigare än de som stryker medhårs.
    //Maggis
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?