• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • uniMog
    Bedan skrev 2010-06-13 23:28:13 följande:
    Disco, nej tacka vet jag kinky veberöd!
    Kinky? Alltså... jag må vara oskulden personifierad men att nämna Veberöd och kinky i samma mening känns ungefär som att säga att ens favoriträtt är halstrade pilgrimsmusslor med rotmos.
  • fruis

De jag tycker allra värst om vet jag inte vilka de är för det är alla anonyma idioter som inte kan skriva ens helt normala saker under eget nick. Man får faktiskt anmärka på någons beteende eller uttrycka en avvikande åsikt, det är tillåtet. Följaktligen finns ingen anledning till att vara anonym när man gör det.

• sasssyy
    fruis skrev 2010-06-14 08:34:43 följande:
    De jag tycker allra värst om vet jag inte vilka de är för det är alla anonyma idioter som inte kan skriva ens helt normala saker under eget nick. Man får faktiskt anmärka på någons beteende eller uttrycka en avvikande åsikt, det är tillåtet. Följaktligen finns ingen anledning till att vara anonym när man gör det.
    håller med.. det ÄR tillåtet att tycka tvärsemot någon eller att kommentera någon annans åsikter... men om man är anonym så verkar det som att man kan spotta lite extra hårt.

Det är väl sånna människor som i riktiga livet vänder kappan efter vinden och inte har ryggrad och stake nog att vara ärliga mot folk i sin närhet utan är lismande äckliga typer som pratar skit så fort man vänder ryggen till.

Sanningen sårar men en lögn sårar ännu mer... och visst att man kan uppleva hård stämning i en del trådar men en del diskussioner blir heta och svallande.. och det är okej, men när anonyma folk börjar kliva in o spy lite galla bara för att de KAN vara anonyma...det känns fegt..

Men anonymiteten är jättebra när man ska diskutera intimare saker, jag använder extremsällan min anonymitet, men om jag ska skriva något personligt om människor som inte väljer det, tex frågeställningar om min son, min sambo eller vänner till mig då vill jag inte utelämna dem och skriver under anonym flagg..annars är jag bara jag.. i all min obekvämhet
  • HellviHumle

*pussar på lövet2 och Krätchen*

Jag är inte bara fjollig fittpappa, jag är faktabög också!
  • Anonyhm

fruis är en av mina favvisar

• Bedan
    Pejgan skrev 2010-06-14 08:27:29 följande:
    Kinky? Alltså... jag må vara oskulden personifierad men att nämna Veberöd och kinky i samma mening känns ungefär som att säga att ens favoriträtt är halstrade pilgrimsmusslor med rotmos.
    Aha, en oinvigd! "Lite" OT, men... Jag trodde att alla Veberödare var medvetna om Kinky Veberöd, men alltså inte. Jag blev varse om det hela när jag gick en kurs i korsettsömnad. Det var en del människor som där sydde sina outfits för att bära dem på en sådan fest. Kinky Veberöd är alltså en fest som anordnas 2 gånger om året av en karl som bor på en hyffsat stor fastighet i Veberöd, jag har aldrig varit där men har vänner som varit det. Det är helt enkelt en kinky fest, folk klär sig i fetishkläder och gör kinky saker, typ BDSM och annat. Folk hyr buss och åker från olika delar av Skåne för att kunna delta. Det är helt hysteriskt Skrattande
  • uniMog
    Bedan skrev 2010-06-14 10:54:08 följande:
    Aha, en oinvigd! "Lite" OT, men... Jag trodde att alla Veberödare var medvetna om Kinky Veberöd, men alltså inte. Jag blev varse om det hela när jag gick en kurs i korsettsömnad. Det var en del människor som där sydde sina outfits för att bära dem på en sådan fest. Kinky Veberöd är alltså en fest som anordnas 2 gånger om året av en karl som bor på en hyffsat stor fastighet i Veberöd, jag har aldrig varit där men har vänner som varit det. Det är helt enkelt en kinky fest, folk klär sig i fetishkläder och gör kinky saker, typ BDSM och annat. Folk hyr buss och åker från olika delar av Skåne för att kunna delta. Det är helt hysteriskt Skrattande
    Tja jag flyttade när jag var 19, för 15 år sedan.  Jag får skylla på det.
  • Bedan
    Pejgan skrev 2010-06-14 11:04:43 följande:
    Tja jag flyttade när jag var 19, för 15 år sedan.  Jag får skylla på det.
    Ja det fanns nog inte då Skrattande Men för denna inflyttade Lundabo kommer Veberöd för alltid vara kinky Veberöd, vilket såklart blir extra roligt för att det är på landet där jag misstänker att alla känner alla.
  • Anonyhm
    Bedan skrev 2010-06-14 11:09:48 följande:
    Ja det fanns nog inte då Skrattande Men för denna inflyttade Lundabo kommer Veberöd för alltid vara kinky Veberöd, vilket såklart blir extra roligt för att det är på landet där jag misstänker att alla känner alla.
    Vi har nog gemensamma vänner
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:15:29 följande:
    Vi har nog gemensamma vänner
    Inte helt omöjligt Flört
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?