• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Krätchen
    Me o Mike skrev 2010-06-14 11:43:17 följande:
    Finns några jag inte tål och jag är ööövertygad om att jag inte tåls av många också!
    Du är väl godheten själv?(på riktigt)
  • Anonyhm
    Me o Mike skrev 2010-06-14 11:43:17 följande:
    Finns några jag inte tål och jag är ööövertygad om att jag inte tåls av många också!
    Du är en bra medlem
  • sasssyy

nu får man ju inte nämna någon som inte är delaktig i tråden om jag fattat det rätt??? och det är väl inte mer än rätt att någon som inte är här och kan bemöta kritik ska inte omtalas..

MEN om jag mörkar VEM det är då? För det finns en person som jag stött på i flera trådar senaste tiden som bara gör mig så jäkla skitsne.. och jag brukar verkligen inte ödsla energi på puckon... men den här personen gör verkligen allt för att trycka ner folk och se ner på folk..den som inte beter sig som denna person anser är rätt är psykiskt sjuk.

Uppenbarligen blir personen varnad om o om igen eftersom inlägg försvinner från denna signatur.. men hur många varningar krävs för att bli helt portad?

Jag blev ju portad i ett halvår nyligen (för något jag tycker är en skitsak) och jag kan inte minnas att det var en så himlans massa varningar...så denna person försvinner förhoppningsvis för en tid snart.....

Men att sitta och öppet kränka folk och komma undan med det....sånna gillar inte jag..

OCH JAAA jag vet att folk tycker att jag är hård.. men snälla nån.. jag är ju rena rama nalle Puh jämfört med denna person...

• idiblon yes
    sasssyy skrev 2010-06-14 20:40:08 följande:
    nu får man ju inte nämna någon som inte är delaktig i tråden om jag fattat det rätt??? och det är väl inte mer än rätt att någon som inte är här och kan bemöta kritik ska inte omtalas..

MEN om jag mörkar VEM det är då? För det finns en person som jag stött på i flera trådar senaste tiden som bara gör mig så jäkla skitsne.. och jag brukar verkligen inte ödsla energi på puckon... men den här personen gör verkligen allt för att trycka ner folk och se ner på folk..den som inte beter sig som denna person anser är rätt är psykiskt sjuk.

Uppenbarligen blir personen varnad om o om igen eftersom inlägg försvinner från denna signatur.. men hur många varningar krävs för att bli helt portad?

Jag blev ju portad i ett halvår nyligen (för något jag tycker är en skitsak) och jag kan inte minnas att det var en så himlans massa varningar...så denna person försvinner förhoppningsvis för en tid snart.....

Men att sitta och öppet kränka folk och komma undan med det....sånna gillar inte jag..

OCH JAAA jag vet att folk tycker att jag är hård.. men snälla nån.. jag är ju rena rama nalle Puh jämfört med denna person...
    Är det jag, är det jag? Jag var varnad i ett dygn igår!
    Vilar vid denna källa...
  • sasssyy
    idiblon yes skrev 2010-06-14 20:41:59 följande:
    Är det jag, är det jag? Jag var varnad i ett dygn igår!
    neeee det är inte duKyss

Då hade jag sagt det direkt till dig isf... denna personen biter inget på heller, ber man den att tagga ner och inte vara så tyken så får man sig själv en slänga av sleven... jag har fått höra att socionomer är ett "överflödigt yrke" och att vi inte borde räknas som akademiker (inte för att just den där akademiska biten är så jäkla viktig för mig) och att eftersom jag läser till socionom har jag inte rätt att uttala mig om vissa saker eftersom jag inte vet bättre...eller nåt åt det hållet.....

vilken tråd var det du vart varnad i??? inboxa pleaaase.. behöver lite action i mitt liv *S*
  • idiblon yes
    sasssyy skrev 2010-06-14 20:44:36 följande:
    neeee det är inte duKyss

Då hade jag sagt det direkt till dig isf... denna personen biter inget på heller, ber man den att tagga ner och inte vara så tyken så får man sig själv en slänga av sleven... jag har fått höra att socionomer är ett "överflödigt yrke" och att vi inte borde räknas som akademiker (inte för att just den där akademiska biten är så jäkla viktig för mig) och att eftersom jag läser till socionom har jag inte rätt att uttala mig om vissa saker eftersom jag inte vet bättre...eller nåt åt det hållet.....

vilken tråd var det du vart varnad i??? inboxa pleaaase.. behöver lite action i mitt liv *S*
    Men shit... Jag kommer inte ihåg vilken tråd det var i! Får återkomma! Men jag var på krigsstigen...

Jag vill veta vem du pratar om!

För övrigt så gillar jag dig, sasssyy, trots att du inte börjar ny mening med stor bokstav! Du är insiktsfull och varm!

Anonyhm känns verkligen som en vapendragare, en vän man både kan hålla med och käfta emot, men som man mest håller med. Det är spännande och intressant. Anonyhm är så sjukt jävla behagligt "out there" och rör om!

Återkommer med mer...
    Vilar vid denna källa...
  • sasssyy

jag orkar inte vara akademisk korrekt med stor bokstav hela tiden.. .plus att alltid stör det någon att man är fd svensklärare och missar det he he he

men tack för de fina orden

finns en tråd om kött ...

• MysTic PrincesS
    sasssyy skrev 2010-06-14 20:44:36 följande:
    neeee det är inte duKyss

Men ååååh... gör ingen annan nyfiken bara
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • sasssyy
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-14 21:11:28 följande:
    Men ååååh... gör ingen annan nyfiken bara
    ha ha ha.. sök och ni skall finna säger jag bara *S*
  • MysTic PrincesS

Undra sa flundra.. om man ska stolpa upp alla nick här och ge lite kommentarer om vad man tycker om vederbörande?

*ska fundera på det ett tag*

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?