• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-11 12:12:24 följande:
    aha du är utböling. Det förklarar saken.
    Jag förstår inte veberöds trender. Men jag gillade veberöds disco
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-11 12:17:14 följande:
    Pff. På MIN tid fick inga utbölingar komma in
    Det fick man nog inte på min tid heller. Men jag var ingift med en cool veberödskille så då fick man. Och så var jag kompis med Johanna Heide och hon var tuff! :´)
  • puss
    redneck girl skrev 2010-06-11 11:37:02 följande:
    tar också och sällar mig till denna tråd.för jag vet att jag retar vissa här inne.och det är alltid lika kul att få reta gallfeber på någon.
    gud så barnsligt.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • lövet2
    Anonyhm - har jag träffat på här och där och h*n har gett ett gott intryck än så länge.

Redneck - ja, vad ska jag säga? Lite för magstarka och frisinnade uttalanden inom sexområdet för min del. Jag sätter i halsen i bland!

Puss - är störande till och med när jag annars håller med om åsikterna. Jag tror det beror på hur åsikterna uttrycks!

HellviHumle - stiger i min aktning hela tiden. Går sakta men säkert från att vara ett irriterande inslag till en klok människa som trots sina svårigheter ändå alltid finns där för dem som behöver hjälp! Hjärta

Siamüsen - upprepar mitt eviga mantra: "Gillar gillar gillar"!

• Bedan
    Mummy skrev 2010-06-10 12:59:09 följande:
    Rätt komiskt är den där bilden med fyra tjejer/kvinnor på förstasidan, där det står (eller iaf stod) att "välkommen till familjen". Tejen längst fram ser skitförbannad och bitchig ut
    Det är jag! Just kidding Skrattande

Jag har en sjuklig förkärlek för att bli irriterad och det är väl det som drar mig så stenhårt till FL. Det finns många knäppskallar med skumma åsikter här, men även riktiga guldgruvor som ger mig hopp om mänskligheten. Så det finns vissa jag gillar här och vissa jag inte är så förtjust i, men jag har kort minne när det gäller namn och avatarer så jag kommer inte ihåg de jag inte gillar särskilt länge... förutom om de utmärker sig som stolpskott gång på gång.
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-11 12:14:48 följande:
    Jag förstår inte veberöds trender. Men jag gillade veberöds disco
    Disco, nej tacka vet jag kinky veberöd!
  • Shadilly

Jag gillar dårarna, det är ju därför man kommer till FL. I min vardag får jag aldrig tillfälle att titta in i huvudet på en person som anser att det är stor risk att någon tänder eld på min bebis om jag tar en dusch medan h'n sover i spjälsängen t.ex. Jag träffar aldrig såna som anser att det är likvärdigt att ge sin tvååring en kabbe och att ge en glass.
    Dessutom alla denna vårdpersonal som väljer att delge helt ny forskning på FL istället för andra sketna kanaler och som kan ställa diagnos över nätet bara med hjälp av 250 tecken i ett inlägg...
    Folk som bara måste in och lusläsa en tråd om att slicka folk där bak för att meddela att det ju är så himla äckligt att läsa om.

Och allt detta som sker bakom kulisserna som man inte får diskutera öppet i forumet, det är ju nästan bästa biten.

Det tråkiga är att trollen börjar dränka de riktigt makalösa mockasinerna.

Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Krätchen

Jag älskar:

HH
    Siamus
    Lövet

Ni är kloka som få.

Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?