• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • idiblon yes

Jag gillar de flesta.

Vilar vid denna källa...
  • Anonyhm
    Bedan skrev 2010-06-14 11:16:33 följande:
    Inte helt omöjligt Flört
    Tänk om jag gillar dig här men ogillar dig på riktigt utan att veta om det. Scary!  *paranoid* Vem ÄR du?? 
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-14 11:17:13 följande:
    Jag gillar de flesta.
    Det säger du bara för att du vet att jag har bakat.
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-14 11:18:53 följande:
    Jag tycker att ni verkar grymt amoraliska och funderar på om jag ens vågar vara på samma forum som er eller om det kommer smitta.
    Det kommer att smitta. Du behöver inte oroa dig!
  • uniMog
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:19:56 följande:
    Det kommer att smitta. Du behöver inte oroa dig!
    jag kan inte vara omoralisk. Då kanske jag börjar posta snusktrådar mitt i natten i andras namn.
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-14 11:21:09 följande:
    jag kan inte vara omoralisk. Då kanske jag börjar posta snusktrådar mitt i natten i andras namn.
    Hahahaha do it. DO IT!!!
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:17:46 följande:
    Tänk om jag gillar dig här men ogillar dig på riktigt utan att veta om det. Scary!  *paranoid* Vem ÄR du?? 
    Jag lever ett ganska tråkigt och hemligt liv sen några år tillbaka så risken är nog inte jättestor att du vet vem jag är. Såvida du inte hört de spännande ryktena som min sambos ex sprider ut till alla som orkar lyssna om att jag är psykiskt sjuk och förföljer henne, she wishes. I verkligheten vet jag inte vem hon är eller hur hon ser ut mer än att hon är en person som verkar ha lite väl mycket fritid till att läsa min blogg Skrattande
    Vem är Bedan; en kort, rund (ok, tjock!) tjej med stora tuttar som lyssnar till namnet Matilda. Vet du inte vem jag är efter en sådan beskrivning kan du nog vara trygg i att du inte vet vem jag är.
  • fruis
    Anonyhm skrev 2010-06-14 10:46:26 följande:
    fruis är en av mina favvisar
    Är jag verkligen så irriterande   Du är faktiskt en av mina favoriter också, inte för att jag irriterar mig på dina åsikter utan för att du åtminstone tar upp intressanta ämnen. Dessutom har du det perfekta nicket

Min absoluta favorit att diskutera med här är R Franklin. Alltid saklig, alltid faktaunderbyggda resonemang och har en del intressant information. Alltså ingen jag retar mig på överhuvudtaget. Sen gillar jag Selfish Geene också men där är det en del irritationsfaktor med också. Toboas är en ny favorit också.

Jag är på FL för att kunna diskutera, roas, irriteras, lära mig saker och för att kunna bidra med lite lärdom själv. Ett gulligull-forum skulle absolut inte attrahera mig och för min del skulle taket här gärna få höjas (eller kanske mest av allt vara av konsekvent höjd). Jag har inget emot bitskhet eller vassa kommentarer så länge man visar att man också kan diskutera på ett mer sansat sätt. Det finns ju någon enstaka individ här som jag helst skulle slippa jsut öfr att de _bara_ bitchar emot andra utan att själv ge några som helst bidrag till diskussionen. Kan man inte ge sin egen ståndpunkt utan bara hacka ner på andra blir det ganska fort ointressant.
  • Bedan
    Anonyhm skrev 2010-06-14 11:30:19 följande:
    Ahaaa!  Är din sambo lika gammal som vi?  Haha vad roligt detta är. Jag är från Dalby. Värsta detektivarbetet :´)
    Han är född 1980 och heter Patrik. 
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?