• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • nickefiki

Hercule är min absoluta favorit.

Idiblon har absolut gjort en saltomortal in i mitt hjärta. Hon är faktiskt fantastisk, så glöm allt jag sagt förr!

Fidelis har jag aldrig förstått mig på.

Puss är bara oförskämd med oneliners.

Anonyhm har jag ingen aning om vem hon var förr, men nu är hon ganska kul.

Mad as snow är helt OK överallt jag sett henom.

Sasssyy är som en mygga i örat.

Och så är ni en hel bunt fler, säg till om ni vill höra? Annars fortsätter jag ligga lågt som alltid.

• Bam
    Bedan skrev 2010-06-27 20:05:54 följande:
    Åhh så tillfredsställande... för hon till höger asså Skrattande
    Krätchen menar du?
    Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
  • Zimlis
    Hercule skrev 2010-06-26 21:22:34 följande:
    Oj, vilka är med i tråden så att man får säga något om dem? Skrattande

Bam: Jag skulle inte vilja vara utan dig, ibland är du för hård för mig men det är skönt med bra människor som är olika en själv!
    Mad as snow: Vem skulle väl kunna ogilla dig? Klokare än en bok! 
    Knisse: Love you! 
    Fidelis: Jag gillar dig men jag är glad att vi inte bor grannar eftersom jag tror att du skulle klaga på mig!
    Zchimla: Bra bra bra

Nu ska jag leta flera!  
    Tycker bara bra om dej med massor med bra
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Zimlis
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 20:41:50 följande:
    Bah, smöra för Moderatorerna! jo jag tackar ja....

*dreglar på Zchimlas ben*

*smörjer in som efter-sol*
  • Zimlis
    Stinky skrev 2010-06-27 20:44:00 följande:
    Todiloo! Kyss
    Helt missvisande namn - tycker inte du är Stinky alls.. mer Frisky Blåser till i tråden när du hittar in.
  • Mad as snow
    idiblon yes skrev 2010-06-27 20:08:21 följande:
    Ja, alltså, jag förstår dig helt och hållet.

Personligen så ser jag skillnad när det gäller olika personer. Vissa vars inlägg jag läst skulle jag aldrig vilja ha att göra med när de sitter i sin yrkesposition, medan andra är personer jag absolut skulle vilja ha som handläggare p.g.a den positiva bild jag fått från dem.
    Ja, samma här. När det gäller dig har jag aldrig sett dig skriva någonting som handlar om socialtjänstens arbete, och det väger tungt när det gäller min bild av dig. Och av andra som pluggar till/har det yrket. 

Men jag tror att jag ska återgå till trådens grundämne och konstatera att Stinky är en person jag är dödligt förälskad i, oavsett om jag håller med henne eller ej. I början var hon en pain in the ass, nu är hon en mer empatisk pain in the ass.  
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Stinky
    Mad as snow är den mest underbara person jag stött på här på FL. Hon är så otroligt klok och har båda fötterna på jorden. Puss på dig gumman! Hjärta
    Idiblon är en rätt skön brud. Tycker inte alltid som hon, men hon har ett skönt sätt att uttrycka sig på. Nästintill genial, på något konstigt vis. Antingen ödmjuk eller rivig som fan. Det gillar jag!
    Ulf Harrys Farsa är störtskön. Jag diggar hans humor.
    Puss är oftast bara otrevlig.
    Anonyhm är en bulldozer som oftast trycker på rätt knappar för att få igång folk. I like!
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?