• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Ulf Harrys Farsa
    Stinky skrev 2010-06-27 20:57:06 följande:
    Mad as snow är den mest underbara person jag stött på här på FL. Hon är så otroligt klok och har båda fötterna på jorden. Puss på dig gumman! Hjärta
    Idiblon är en rätt skön brud. Tycker inte alltid som hon, men hon har ett skönt sätt att uttrycka sig på. Nästintill genial, på något konstigt vis. Antingen ödmjuk eller rivig som fan. Det gillar jag!
    Ulf Harrys Farsa är störtskön. Jag diggar hans humor.
    Puss är oftast bara otrevlig.
    Anonyhm är en bulldozer som oftast trycker på rätt knappar för att få igång folk. I like!
    Kollade Stinkys album, Stinky borde raka sig..
  • Jazza
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 20:30:31 följande:
    Jag tycker FL tanter skriver för mycket text, jag orkar inte läsa allt.
    Du KAN inte läsa, säg som det är nu, istället.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Stinky
    Mad as snow skrev 2010-06-27 20:49:50 följande:
    Ja, samma här. När det gäller dig har jag aldrig sett dig skriva någonting som handlar om socialtjänstens arbete, och det väger tungt när det gäller min bild av dig. Och av andra som pluggar till/har det yrket. 

Men jag tror att jag ska återgå till trådens grundämne och konstatera att Stinky är en person jag är dödligt förälskad i, oavsett om jag håller med henne eller ej. I början var hon en pain in the ass, nu är hon en mer empatisk pain in the ass.  
    Gumman, du skulle bara veta hur empatisk jag är! Jag gör inte ens en fluga förnär. Kyss
  • Zimlis
    Jazza skrev 2010-06-27 20:59:11 följande:
    Jazza: Bra bra bra bra bra *like*
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-06-27 20:59:11 följande:
    jazzan är en kaka!
    Difficile est saturam non scribere
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-27 20:57:58 följande:
    Kollade Stinkys album, Stinky borde raka sig..
    Åh, nej! Jag vill inte bli en stickig, liten jävel. Jag passar bättre i mitt fluff! Solig
  • Jazza
    Zimlis skrev 2010-06-27 21:00:15 följande:
    Jazza: Bra bra bra bra bra *like*
    Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
    Zchimla har sjukt bra smak
  • lokisse

herkyl med sa klart!

Difficile est saturam non scribere
  • Mad as snow
    Stinky skrev 2010-06-27 20:57:06 följande:
    Mad as snow är den mest underbara person jag stött på här på FL. Hon är så otroligt klok och har båda fötterna på jorden. Puss på dig gumman! Hjärta
    SkämsKyssHjärta
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Stinky
    Mad as snow skrev 2010-06-27 21:03:16 följande:
    SkämsKyssHjärta
     {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?