• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • Hercule
    Mad as snow skrev 2010-06-27 13:24:17 följande:
    Hercule - dig uppfattar jag som...mild, väluppfostrad, klok, känslig på något sätt, diplomatisk men ändå med känsla för rätt och fel. Du är en av mina absoluta favoritpersoner här och du är inte i närheten av så ironisk som man vid första anblicken skulle kunna tro. En lysande motpol till alla labila galningar som får spel för ingenting. 
    Skäms tack
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • MysTic PrincesS
    Anonyhm skrev 2010-06-27 14:48:44 följande:
    Man orkar tyvärr inte
    Synd.. gillade alla dina irriterande-trådar Oskyldig var uppriktigt imponerad av att man kan irritera sig på så mycket
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Bedan
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 15:21:23 följande:
    Synd.. gillade alla dina irriterande-trådar Oskyldig var uppriktigt imponerad av att man kan irritera sig på så mycket
    Ifall man har ett genuint intresse av att irritera sig och tycker att det är roligt så Skrattande Och nej, detta är inge ägnat som någon kritik mot Anonyhm, jag brukar själv beskriva mig som en person som är överdrivet förtjust i att irritera mig. Det får mig att känna mig så smaaart, haha!
  • MysTic PrincesS
    Bedan skrev 2010-06-27 15:23:22 följande:
    Ifall man har ett genuint intresse av att irritera sig och tycker att det är roligt så Skrattande Och nej, detta är inge ägnat som någon kritik mot Anonyhm, jag brukar själv beskriva mig som en person som är överdrivet förtjust i att irritera mig. Det får mig att känna mig så smaaart, haha!
    Det krävs så mycket innan jag blir riktigt irriterad.... är för snäll och feg.. rädd att trampa folk på tårna

Får nog öva på att vara mindre snäll och mer bitchig... hmmm
  • Anonyhm
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 15:21:23 följande:
    Jag är uppriktigt imponerad av att folk verkligen tror att man är skitirriterad på riktigt för att man startar heta trådar. Men well. Somliga lever verkligen via nätet. 
  • Anonyhm
    Bedan skrev 2010-06-27 15:23:22 följande:
    Ungefär så. När jag fastnar bakom människor som försöker betala med högkostnadsskyddet, mammor som snäser åt folk för att de inte aktar sig för deras lille kalle, bajsberra som luktar skit i livsmedelsbutiken, och idiotmärta som tror att alla på apoteket är intresserade av att höra om hennes hårda häl har jag nog mer kul än blir irriterad egentligen. Jag finner ett nöje i vilka jävla idioter som lyckas överleva. 
  • statisk

Mäh. Ni känner ju varandra hela högen. Så nu ska jag som ingen känner öht komma in och röra om i grytan lite.
    Kan ju vara intressant att veta hur ni uppfattas av vanligt löst folk som mig, tänkte jag.

Jag har inte orkat engagera mig i att debattera på lääänge nu, men jag kikar in och förfasar mig i andras debatter med jämna mellanrum. Känns lite lugnare så.

*Trummvirvel*

Vi börjar med TS: Jag älskar dina trådstarter, dock inte alltid din attityd mot andra Fl medlemmar. Men oftast har du en poäng i allt du skriver, och du fick mig att överleva min tid som höggravid förra året, och det är jag jätte tacksam för!

Mad as snow: Du är finemang i de allra flesta sammanhang. Dock har du börjat bli lite... Vad ska man säga. Du har fått en råare ton helt enkelt.

Fidelis: Jag har förstått att många här gillar dig, men har själv inte fattat varför riktigt.

HH: Har ingen särskild uppfattning av dig, men du verkar snäll.

Musen: Jag har förstått att du bor i Frankrike. Det var väl det.

Puss: Ibland undrar jag om du har alla fragglar i samma hage, och ibland är du så jävla vass att det sticker genom skärmen.

Hercule: Jag ler bara jag ser dig faktiskt. Det måste vara din avatar.

To be continued.....

• sasssyy

Mad as snow.. måste fråga dig en sak bara.. vad menar du med mitt yrke.. jag är student faktiskt..

• Anonyhm
    statisk skrev 2010-06-27 15:37:09 följande:
    Mäh. Ni känner ju varandra hela högen. Så nu ska jag som ingen känner öht komma in och röra om i grytan lite.
    Kan ju vara intressant att veta hur ni uppfattas av vanligt löst folk som mig, tänkte jag.

Jag har inte orkat engagera mig i att debattera på lääänge nu, men jag kikar in och förfasar mig i andras debatter med jämna mellanrum. Känns lite lugnare så.

*Trummvirvel*

Vi börjar med TS: Jag älskar dina trådstarter, dock inte alltid din attityd mot andra Fl medlemmar. Men oftast har du en poäng i allt du skriver, och du fick mig att överleva min tid som höggravid förra året, och det är jag jätte tacksam för!

Mad as snow: Du är finemang i de allra flesta sammanhang. Dock har du börjat bli lite... Vad ska man säga. Du har fått en råare ton helt enkelt.

Fidelis: Jag har förstått att många här gillar dig, men har själv inte fattat varför riktigt.

HH: Har ingen särskild uppfattning av dig, men du verkar snäll.

Musen: Jag har förstått att du bor i Frankrike. Det var väl det.

Puss: Ibland undrar jag om du har alla fragglar i samma hage, och ibland är du så jävla vass att det sticker genom skärmen.

Hercule: Jag ler bara jag ser dig faktiskt. Det måste vara din avatar.

To be continued.....
    Haha
  • MysTic PrincesS
    Anonyhm skrev 2010-06-27 15:34:11 följande:
    Jag är uppriktigt imponerad av att folk verkligen tror att man är skitirriterad på riktigt för att man startar heta trådar. Men well. Somliga lever verkligen via nätet. 
    Finns det andra sätt att leva på? Förvånad

*måste genast googla om det*
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?