Lilla gänget!
Lilla gänget!
Lilla gänget!
Oj, tänk vad stora era bebisar är redan! Grattis till Michaela, hon har ju snart födelsedag 
I dag igen hade jag nått jag tror var en nidis, hoppas inte lika mycket den här gången, men om så tänk vilken fin julklapp det skulle bli!
Hur gick det'?

Oh, nu var det läääängesen jag skrev nåt här. Kul å se lite hur ni har det!!
E ska också skolas in på dagis i mars, fast jag/vi önskar att vi hade snålat ännu mer med föräldradagarna. Han känns så liten fortfarande! Och så känns det så konstigt att nån annan ska ta hand om vårt barn. Igår bestämde vi i alla fall att min man ska vara ledig onsdagar som är min längsta dag på jobbet, så nu känns det lite bättre.
Av nyfikenhet; hur många personal och barn är det på era barns avdelningar? På Es är det 14 småbarn (1-3 år tror jag) och 3 personal, inte heltider. Tycker det låter lite, men ansvarig säger att det är så det ser ut i hela kommunen.
Hej allihop! Kul att läsa ikapp lite. de börjar vara stora nu våra bebisar. Shit, de går ju mot födelsedag nummer två redan. Wille går 15h/vecka på förskolan då hans pappa är arbetslös, själv jobbar jag heltid. Det är lite för mycket jag skulle vila gå ner till 80% men som det ser ut nu är det ju omöjligt =(. Wille trivs på sin förskola och jag upplever det som ett lugnt harmoniskt ställe med få tillfällen då det behövs vikarie...
Han har börjat prata mycket, det formligen exploderade efter jul (vid 1år och 7 månader) det är så gulligt.
Både november och december hade jag nidis, men mens. Så nu har jag medicin som ska hjälpa ägget att fästa bättre och hålla sej kvar. Efter första omgången, tycks slemhinnan fästa så bra så den inte kommer i håg att komma ut i tid.
BIM i går, men ingen mens, ingen spottings och inget pluss.
Är det någon här som har nästa på G?