Underbart nakenbad
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

Ungdomar besök nakenbaden och upptäck friheten att tänka på inte behöva ta med några badkläder. Samt att slippa ligga med våta badkläder.
Nu har jag gjort det igen. :)
Var på Kärsön idag och det var mest gubbar, inte alls så virila och fina som jag.
Det var några par där och speciellt en dam var fin.
Kan tipsa er som inte gillar att bli betittade om Ågesta, det är verkligen avsexualiserat..
Min erfarerenhet är att man inte badar naken offentligt från 5 års ålder upp till 40. Dvs kvinnorna skulle gärna vilja ah kollat in mig mellan 15 och 40 år, men då ville jag inte visa mig. Nu kan jag bada naken utan att väcka känslor hos det motsatta könet. För visst: tjejer fluktar också!
Ett tips till er som vill sola/bada nakna utan att råka ut för en massa fluktare, testat att bo på en naturistcamping, har aldrig vart med om att det finns fluktare på dom.
Kanske någoat att fundera på
Svar till anonym fråga av villken anledning vill du ha 15 åringar på nakenbad. Det handlar inte om 15 åringar utan att ha alla åldersgrupper på nakenbaden. Varför inte ta ´med sina klaskamrater. Fördelen med nakenbad är många, slippa våta badkläder, att kunna bada spontant utan tänka att man glömt sina badkläder. Man kan undra varför svenska ungdommar är mer blyga än tyska och danska ungdommar?

Ungdomar besök nakenbaden och upptäck friheten att tänka på inte behöva ta med några badkläder. Samt att slippa ligga med våta badkläder.
Det är skönt att bada naken :)