Underbart nakenbad
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Då var det dåligt med sex eftersom jag inte fick knulla med någon.
Det blir svårt för tankepoliserna att förbjuda allt och så länge man inte stör någon så...
Att det lades på detta forum beror på avsaknaden av ett bättre forum.
Helt underbart väder. Längtar efter att sola naken
, men jag kan inte sola hemma. Att åka ensam tjej till en naturiststrand är väl heller inte att tänka på då... Kanske för otryggt? Men, isf, skall det behöva vara så?
Men man får väl kolla lika mycket på andra på ett naturistbad som på ett vanligt bad. Enda skillnaden är mängden kläder och när man tänker efter så är det ju inte så stor skillnad.
Eller är naturistbad till för personer som saknar sexuella intressen utan bara vill vara nakna? Verkar konstigt. Jag trodde naturister var som alla andra förutom att de tycker om att vara nakna. Vad vet jag som inte är naturist.
Och liiite irriterad blir man ju ochså när det kommer killar som vägrar att ta av sig badbyxorna när de lägger sig på naturiststranden bland alla andra avklädda människor. Man kan ju fråga sig vad de har där att göra då?
Jag stirrar inte på folk utan ligger mest och bara myser (nää, INTE knullar) med min sambo, slappar, blundar och njuter av att kunna sola näck, höra vatten och vindbrus och höra fåglarna kvittra
, men skall det vara naket så skall det...
/Pentra
Det borde finnas avdelningar på nudiststranden! Typ, mans- resp. kvinnoavdelning och en avdelningför de som vill vara blandade. Och så insynsskydd däremellan. Vad bra det vore! Finns det något sånt nudistbad någonstans?
Fast jag kan tänka mig att fluktarna skulle bli lite besvikna.