rmc linköping - ivf
Smurry skrev 2012-04-18 13:32:10 följande:
Det är lite så vi känner vi börjar med de två första gratis försöken och sen går vi över till privatklinik, Men jag kan inte fatta attityden, Hon ser att jag bryter ihop fullkommligt av chock, och fortsätter rabbla om behandlingen! Inte sätta sig bredvid och klappa lite, gå ut ur rummet så vi kan få samla oss! Utan visa bilder på hur det kommer gå till...ehmmm ja man tar ju in så mycket när man är i chock....suck....Vi bor i Lkgp så vi har ju inte så långt i alla fall :) och vi är 27 och 28.
Fick ni erbjudandet på kurator? Jag har hört att man ska få det men inte en kommentar om det när vi var där, bara ett visitkort med en internet adress där vi kunde läsa på lite!
Hon ska ringa imorgon! Jag krävde en teletid när jag ringde in idag! Har du några tips på vad jag bör jag fråga??
Förlåt för alla de här frågorna jag försöker bara lugna ner mig sj genom att samla info!
Grattis till telefontiden med läkaren, det har jag aldrig lyckats få någon, trots idoga försök.
Attityden på RMC är inte alltid så kul, det är mycket löpande band och ofta har de inte ens koll på vad man gjort tidigare (trots att de sitter med journalen framför sig). De enda som visar lite medkänsla och faktiskt lyssnar är sjuksköterskorna vid ÄP och ET.