Stintans skrev 2011-02-22 11:52:17 följande:
haj tjajor!
här var det inte mkt till action..
TUL gick bra, bebben hade växt nääästan normalt under de två veckorna. -23% tillväxthämmad vid första mätningen och nu i tisdags var det -26%, så det har inte blivit mycket sämre iaf..
dessvärre är blodtrycket fortf. högt. i fredags var det 150/100, så jag fick ligga inne över helgen, kom hem i söndags igen.. var inget kul att ligga där, så skönt att komma hem.. men nu är det definitivt sängläge som gäller i fortsättningen..

hoppas dessa veckor gå suuuuperfort..
bystar: hur har det gått för dagistösen?
lotta är jag nyfiken på, hur mår du, vilken vecka är du i?
epan: hur var magmåttet?
nä, nu ska jag vila lite (

) innan det är dags för mig att köra till stora stan för flöde/ctg-koll..
31+5
Ja, usch, vila ordentligt nu, så att trycket håller sig i skinnet några veckor till!
Bra att bäbisen verkar hänga med i sin takt iaf, hur stor var h*n nu? Tror att Simon beräknades väga 1700 i vecka 30+0, han var då +5%.
Mitt sf-mått var precis normala 23 i förra veckan, lika som sist ungefär
Med Simon var jag ju så övertygad om att gå över, eftersom min mamma gjort det 4 av 5 graviditeter, sen kom han ju ut 10 dagar INNAN bf (kändes så snopet! "missade" ju hela slutet på min graviditet tyckte jag då

)
Men den här gången är jag övertygad åt andra hållet, att den kommer ut ännu tidigare. Tror att jag blir maj-mamma igen, men hopopas faktiskt på att bli en av alla som står och stampar på slutet och vill ha ut ungen, hann aldrig komma dit riktigt sist. Jag vill bli överburen!
Har just kommit på att det bara är 3 månaders graviditet kvar, sen är vi i slutet av maj, då jag tror att bäbisen kommer. Känns nästan vemodigt, den här graviditeten går så fort! Jag gillar ju den här tiden, jag och min bump
.. En bäbis är ju inte helt fel hellet iofs
Till nästa vecka troligtvis ska Tindra paras också, så då blir det en sväng till västkusten, Grebbestad.
Snacka om att jag sätter mig själv i arbete
Hört rykten på byn om att MM ska flytta in granne med mig också, hoho, var är du någonstans?
Gjorde förresten ett tappert försök att åka upp till församlingshemmet för att gå på öoonis en gång för några veckor sedan, eftersom Simon för en gångs skull faktiskt var vaken vid den tiden. Den gången, när jag äntligen släpat mig iväg möts jag av en lapp på dörren "inställt pga sjukdom idag".
Tack för den då
24+3 yahoo!