• Stintans

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Tiden går och det händer grejer här bland oss. Det har börjat komma ut bebisar{#lang_emotions_baby} ur magar{#lang_emotions_gravid}, det har plussats{#lang_emotions_plus} för fullt och verkstäder jobbas det i!!

Här i tråden får alla säga precis vad de tycker, tänker och känner utan att någon ska känna sig stött! Det kommer diskussioner där man har olika åsikt men den respekteras alltid! Man får också vara jätteglad eller jätteledsen eller nåt där mitt emellan, alla humör står vi ut med och det är därför vi håller ihop nu! Hjärta

Så, kom igen nu tjajor och babbla på om allt mellan himmel och jord!

Här finns vår lilla lista med viktiga datum:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m53735573.html

Och här kommer en länk till den senaste tråden (där även alla andra trådar finns, om man någon gång känner sig nostalgisk ):

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50708156.html

{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
  • Stintans

Hej!

Kul med syskonverkstäder!
    Har ni börjat Ena, eller ni ska? :)
    Grattis till fast jobb!! Så skönt med säkerhet.

Här går vi inte i syskontankar ännu, vi vill njuta av W nu, ett par år emellan hade varit guld, men med vår historia är det nog bara till att glömma.. Önska kan man ju
    Så frågan är när man ska börja försöka? Kan ju lika gärna ta en månad som två år... :/

Wilda är hursomhelst en riktigt glad tjej, för det mesta. Hon har hunnit bli drygt 7,5 månad och är världens yrväder.
    Hon växer så det knakar, har två tänder på G i nederkäken, springer i sin gåstol här hemma och hittar på hyss..
    favoriter är att sno kökshandduken och att äta på en 25 år gammal blomma.. :S
    Jag trivs som fisken i vattnet med att vara hemmafru/mamma och längtar inte ett dugg tillbaka till jobbet.

• By Starlight

hej!
    På onsdag fyller min Ellen 2 år. inte klokt vad tiden går!
    Jag längtar efter syskon till henne..men sambon vill inte. Men hoppas han ändrar sig en dag.
    Även om Ellen är en riktig utmaning vore det underbart med en liten knatte till.
    Avis på er som jobbar på nästa =)

Annars flyter det på. Ellen babblar som en liten tok och älskar att sjunga. Hon är även helt besatt av Emil i Lönneberga. Nya meningen hon tjatar är "jääp aa sitte faast" alltså Hjälp jag sitter fast, som emil säger när han fastnar i soppskålen :)

Sköt om er!

Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • Stintans

Hej peeps!
    Hur har ni det, whats up och allt sånt?
    hur är det att vara tvåbarnsmamma, Lotta?
    Ena, hur går syskonverkstan?
    Hur har familjen Bystar det? Mycket sjukdom har jag förstått på fb.. :-/
    Epan: dina barn är såå söta, och vilka klockrena bilder du lägger upp på bloggen, kameran måtte vara i närheten alltid?!

Här rullar det bara på som vanligt. Har just haft en släng av magsjuka här hemma. Ja, jag slapp undan men de andra två var det värre med. Fast mest synd om W såklart..
    Troooor och hoppas att det är på väg bort härifrån, idag har tjejen fått behålla relativt mycket mat iaf.

• Hudterapeut83

Här kommer en bild på minstingen. Nu tre månader

• Hudterapeut83

Livet som tvåbarnsmamma går bra. Ganska fullt upp ibland, men de är underbara båda två. Hoppas det är bra med er andra!

• Euphoria

Åh supersöt lillasyster!

Ellen är nu 6,5 månad, Simon 19,5 månad och här är det stundvis galet mycket att göra, men det går

• Stintans

Oh, liv i tråden!

Vad händer hos dig, tokis? Visst började ni också med syskonverkstad?!

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...