By Starlight skrev 2011-03-13 11:05:35 följande:
Bara lilla jag igen...Måste bara få spy lite...Jag är så JÄVLA LESS på snoriga näsor och skriiiiik. =((
På jobbet snorar kidsen och gnäller. Hemma är Ellen helt tooookig. Hon bara testar å testar oss hela tiden. När hon itne gör något hon får och vi säger nej skrattar hon och gör om och om och om...När vi till slut tar bort henne eller säger till väldigt på skarpen skriker hon som en stucken gris. Hysteriskt skriiiik. Eller..egentligen skriker hon typ jämt..Förutom när hon är på förskolan. Där är hon tydligen jättesnäll...
Jag är så less på ungar...Jag vill vara jag för en stund. Komma ifrån. men inga pengar...
ÅÅÅh....bryter samman lite...
Snaaart är det iaf slut på förkylningar och snorgiga näsor, och vår i luften i stället, då brukar allt kännas mycket enklare
Och Ellen krånglar säkert bara lite extra nu eftersom det händer så mycket i livet just nu.
Håll ut!
Och ja, visst bor det en liten Ellen även i min mage

Simon hette ju Rondellen Ellen i magen tills han flashade snoppen på könsultraljudet
Men nu får lillasyster heta, som vi bestämde oss för att döpa våran eventuella framtida dotter till redan 2005, Ellen Eleonora, efter min mormor och min farmor
Höll förresten på att svimma när jag såg bilden på lilla Wilda på Stintans facebook, den där hon ligger och snuttar på nappen, och hennes lilla ansikte bara är två nappar stort, så himla söt tjej!
Jag har lyckats storstäda huset idag, så skönt efteråt!
Och helt otroligt att mina fogar tillåter (hrm, nåja..) det, hur är det ens möjligt att inte ens kunna gå i vecka 12 ena graviditeten och sen kunna hålla igång iaf hjälpligt så här sent nästa graviditet, så tätt dessutom. I'm loving it!
Tredje trimestern är äntrad också, tjoho!
27+1 idag