Pussa sin sons snopp!
Jag har ett par vänner till mig som berättade hur en av dera väninnor i samma fotbollslag brukar ha med sig sin son dit ibland. Då hon byter blöja på honom offentligt brukar hon pussa på hans snopp och liksom verkligen visa detta inför folk och säga saker som "Titta vad gulligt" och "kolla så liten och söt"... och massa annat.
Vet inte hur gammal barnet var,men kanske nått halvår/år..
Jag själv blev riktigt äcklad av det jag hörde då jag tycker att man inte gör så. Man pussar inte sitt barns kön då detta är väldigt privat..
Har själv en dotter och kan ju inte ens tänka den tanken liksom..Tycker det är så respektlöst och äckligt och ser det som ett övergrepp faktiskt tom.
Men mina vänner tyckte att jag överreagerade och tyckte att det var väl jättekul och klart dem är gulliga de där små snopparna..
Så därför undrar jag här vad ni alla på Familjeliv tycker. Är det okej att göra så som den tjejen gjorde med sitt barn????!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-11 14:54
Intressant att många tycker det är okej ändå.
Ville mest höra vad folk tycker och där ser man vad olika det kan vara..
Bra att ämnet diskuteras i alla fall tror jag!
Skulle jag se det med egna ögon skulle jag verkligen inte anmäla som någon trodde,men jag skulle nog ha extra koll på den människan tror jag nog. Tycker det är en privat zon och förstår inte varför.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-12 22:07
Wow. Läst 12471 gånger och snart 300 inlägg!!!