LadyMy skrev 2010-12-15 14:43:07 följande:
Igår blev vår vagn snodd

. Stod utanför dörren i trappuppgången för att rinna av, syns inte ens från gatan. Grannarna har alltid sin stående nere vid barnvagnsrampen olåst och den har fått stå kvar. Undra om det är för att vi har en Bugaboo?! De verkar ju säljas galet dyrt på Blocket.... Man blir så ledsen, känns liksom personligt m en vagn. Tänk vad många ggr sonen åkt i den. Samtidigt, det är bara en vagn och vi har försäkring. Hoppas bara att den täcker!
Roszi, min mage är stor även om jag inte gått upp så mkt, som en kanonkula

. Så bebis växer nog som den ska. Däremot så har jag stått helt still viktmässigt i 4v, så då måste jag ha gått ner? Fattar inte det där, men kanske inget man ska överanalysera. Är inte orolig för bebis, mest att jag inte kommer ha ngt att ta av efter förlossningen. Det kan ju faktiskt hända att man behöver lite extra. Julen lär ju fixa det problemet

.
Fy fasen vad surt!!! Vilka rötägg det finns. Här har vi barnvagnsförråd på bottenvåningen och inget att låsa fast i, vi har den nya uppe i lgh men den måste ju ner snart. FUnderar på att köpa nåt klumpigt bygellås så att det iaf inte bara är att rulla iväg med den.
Idag har jag 10 dagar till bf, kan säga att det är svårt att fokusera på sånt som julklappar och allmänt pyssel, är helt inställd på att det ska sätta fart snart! Men inga tecken alls än, har inte bebis kommit efter helgen så får den gärna stanna kvar till efter nyåret. Men gud vad jag längtar, riktig tless på att att vara gravid nu! Fast jag mår bra så jag vet att jag inte ska klaga...
Jag har gått upp 15 kg nu, men jag tycker inte att det syns särskilt mkt mer än mage. Lite såklart men inte oroande, var rätt smal innan också. Jag räknar med att amninen ska göra susen för extrakilona