• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • LindiweSA

Vet ni förresten vad Lindiwe betyder?  Det är ett Zulu-namn och betyder "har väntat". Ganska passande användarnamn eller hur...

• Längtande SA
    LindiweSA skrev 2011-12-20 19:04:43 följande:
    Vet ni förresten vad Lindiwe betyder?  Det är ett Zulu-namn och betyder "har väntat". Ganska passande användarnamn eller hur...
    Absolut! :O) Vore mycket trevligt om alla här på tråden skulle passa in på det namnet inom kort! Eller hur? :O)
  • Qermit

Nu tar jag FL-ledigt några dagar. Passar på att önska er alla en riktigt god jul!

• LindiweSA
    Qermit skrev 2011-12-22 13:11:40 följande:
    Nu tar jag FL-ledigt några dagar. Passar på att önska er alla en riktigt god jul!
    Låter som en väldigt bra idé. Önskar alla i Sydafrikatråden en riktigt god jul och ett välsignat 2012. 
  • ViljaDrömma

God Jul allesammans! Hoppas 2012 blir det bästa året EVER!!!!! <3

• Längtande SA

Hoppas alla haft en bra jul!

Såg precis att AC lagt ut de nya avgifterna för jan-april 2012.... Inte nog att många här på tråden får vänta sååååå länge, nu gick avgifterna upp 10 000 kr också.... Suck.... Ja ja, bara vi får åka till våra MYCKET MYCKET efterlängtade små älsklingar snart!!!

KRAM på er alla...

• Kwela

Nu räknar jag ner till 2012 då alla i tråden som väntar kommer att få sitt efterlängtade barn!!! Ser fram emot att läsa om era BB som ni trodde att ni aldrig skulle få, era förberedelser, vistelsen i SA och kärleken till erat/era barn!

• ViljaDrömma
    Kwela skrev 2011-12-28 20:30:30 följande:
    Nu räknar jag ner till 2012 då alla i tråden som väntar kommer att få sitt efterlängtade barn!!! Ser fram emot att läsa om era BB som ni trodde att ni aldrig skulle få, era förberedelser, vistelsen i SA och kärleken till erat/era barn!
    Ja hjälp vilken underbar tråd detta kommer bli nästa år! Då kommer alla efterlängtade BB ramla in och det ska bli fantastiskt att läsa om det här!!! Längtar!!!
Svar på tråden Sydafrika-tråd!